Steve Madden to kolejna marka, która inauguruje działalność na polskim rynku, otwierając firmowy butik w łódzkiej Manufakturze. Wcześniej powstał tu pierwszy polski sklep marki US Polo Assn.
Trwa gorący okres przedłużania umów i rekomercjalizacji galerii handlowej Manufaktury. Ma to związek z dziesięcioleciem tego czołowego obiektu handlowo-kulturalno-rozrywkowego w Łodzi. Pojawiają się nowe sklepy topowych, polskich i światowych marek. Co więcej, niektóre z nich ekspansję na polski rynek rozpoczynają właśnie w Manufakturze. –
Zauważamy zwiększone zainteresowanie firm niedostępnych dotychczas w naszym kraju, powierzchniami najmu w galerii handlowej Manufaktury – przyznaje Anna Łajszczak-Kucharska, tenants manager Manufaktury.
Tak było w przypadku otwartego w czerwcu salonu US Polo Assn. Sklep zrealizowany według najnowszego, światowego konceptu brandu, mieści się na parterze galerii handlowej Manufaktury w sąsiedztwie butików marek premium. –
Zdecydowaliśmy się na debiut na polskim rynku właśnie w łódzkiej Manufakturze, bo to miejsce nie tylko zakupów, ale także relaksu i wypoczynku. Tu ciągle się coś dzieje, są muzea, teatr, to obiekt absolutnie wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Chcemy być częścią tego miejsca – mówił po otwarciu Artur Wodzyński, dyrektor operacyjny U.S. Polo Assn. w Polsce.
Na początku sierpnia w Manufakturze otworzy się natomiast pierwszy w Polsce salon z obuwiem i akcesoriami amerykańskiej marki Steve Madden. Ponad 90 mkw. będzie miał firmowy butik tej uwielbianej przez gwiazdy i kobiety na całym świecie marki. -
Manufaktura jest jednym z najważniejszych i wielokrotnie nagradzanych centrów handlowych w regionie Europy środkowo-wschodniej. Długa lista modowych marek obecnych w tym centrum pozwala sądzić, że Steve Madden znajdzie tu swoich klientów – mówi Katarzyna Urzykowska, brand manager marki Steve Madden.
Mocny debiut z Manufakturą
Manufaktura w Łodzi jest w czołówce obiektów handlowych, wybieranych w programach intensywnej ekspansji światowych marek. Tak było w przypadku debiutu kosmetycznej marki Kiehl’s z portfolio L’Oreal. Punkt w Manufakturze był drugim sklepem tej firmy w Polsce. Kilka dni później otworzył się tam raptem czwarty w Polsce i jednocześnie największy salon firmowy brytyjskiej marki Superdry.
Na tym nie koniec, bo przed Manufakturą kolejne intensywne tygodnie z otwarciami nowych butików.
Jednym z trzech pierwszych sklepów, otwartych niemalże jednocześnie, będzie salon kultowej amerykańskiej marki Forever 21, który dołączy do oferty Manufaktury w pierwszych dniach września. Przestronny salon z odzieżą uwielbianą przez blogerki znajdzie się na piętrze galerii handlowej Manufaktury.
Do grona najemców Manufaktury dołączy także salon firmowy kosmetycznej marki Origins (grupa Estee Lauder), Hego’s Milano, The Body Shop, Swarovski i Giacomo Conti.
Tagi: