Marka Redberry zmodernizowała swoje dotychczasowe stoisko w jednej z warszawskich galerii. Do tej pory lokal działał na poziomie 0, a w listopadzie został przeniesiony na poziom +1, by być bliżej mody, fitness klubu i kina. W lutym 2015 roku został zmodernizowany dla lepszego komfortu klientów. Nowa wyspa Redberry mierzy ponad 20 m kw. powierzchni. Jest to własny punkt sprzedaży, otwarty przez firmę.
Aranżacja lokali, takich jakie posiada Redberry, zależy od wielu czynników, m.in. powierzchni, wymogów danego centrum, ale także czy jest to wyspa czy lokal. Redberry ma stałe elementy, które charakteryzują tylko tą sieć i są wprowadzane do wnętrz każdego lokalu Redberry. Ponowne otwarcie w nowej odsłonie, już na poziomie + 1, odbyło się 20 lutego.
Natomiast nowy, drugi już lokal Redberry w Lublinie znajdzie się w nowo powstałym centrum handlowym przy Al. Unii Lubelskiej. Redberry jest jednym z liderów segmentu mrożonych jogurtów w Polsce i wciąż zdobywa nowych klientów, a otwierany lokal będzie 10 punktem marki.
Oferta Redberry obejmuje między innymi mrożone jogurty komponowane z dowolnymi dodatkami przez klienta oraz świeże soki warzywno – owocowe. Powodzeniem wśród gości cieszy się także pożywna granola oraz pełnowartościowe śniadania. Redberry wprowadza dla klientów liczne akcje okolicznościowe i promocje – do dowolnego zakupu można np. dodać kawę za 5zł lub skorzystać z Happy Hours.
Tagi: