Istniejąca od 2002 roku sieć sklepów Szachownica oficjalnie zaprezentowała swój nowy logotyp. Wiele firm decydujących się na taki zabieg często ogranicza modyfikację do niewielkich korekt, w przypadku spółki JOART S.A. – przedsiębiorstwa, które w ostatnich latach postawiło na dynamiczny rozwój sieci pod swoją marką – zmiana logotypu jest diametralna.
Nowe logo wyraźnie odzwierciedla kierunek w jakim ewoluuje polska marka. -
Nowoczesność, dynamizm, różnorodność oferty i mocny fokus na modę to główne linie, które wyznaczają kierunek rozwoju dla Szachownicy - informuje Artur Kuczyński, prezes zarządu spółki JOART S.A. -
Dodatkowo naszym celem jest dotarcie do nowej grupy odbiorców oraz dalszy wzrost atrakcyjności marki u naszych stałych klientów – dodaje. Charakterystyczny sygnet jako element nowego logotypu obrazuje różnorodność oraz nawiązuje do motywu szachownicy. Nowe logo to także większa czytelność i bardziej elegancka linia w porównaniu do dotychczasowego.
Rozpoczynająca się już w piątek 21 sierpnia kampania na sezon jesień w pełni eksponuje nowy logotyp. Nowo otwarty salon we Wrocławiu w domu handlowym Renoma jest pierwszym sklepem w nowym koncepcie i pod nowym szyldem. Wszystkie kolejne salony, których otwarcia planowane są na jesień będą również sklepami z nowym logotypem. W starych lokalizacjach logo będzie wymieniane sukcesywnie. We wrześniu wystartuje również nowy sklep internetowy Szachownicy, gdzie będzie można podziwiać markę w zupełnie w nowej odsłonie.
Tagi: