Solar zdecydował się na odważną zmianę. 28 czerwca na 42. piętrze wieżowca Cosmopolitan polska marka po raz pierwszy zaprezentowała nowe logo. Jest ono zwieńczeniem kilkuletniego procesu, którego celem było odświeżenie wizerunku marki. W trakcie spotkania premierę miał również teaser kampanii F/W 2015/16 z udziałem polskiej top modelki Oli Rudnickiej.
Motywem przewodnim spotkania była forma. 42. piętro warszawskiego wieżowca wypełniały lekkie geometryczne instalacje wykonane ze stali. Na ścianach umieszczono lustra, które optycznie budowały przestrzeń, a także oba elementy nowego znaku firmowego marki – logo oraz sygnet. Nowa identyfikacja wizualna pojawi się w kolekcjach Solar od przyszłego sezonu, którego zapowiedź goście mieli okazję zobaczyć podczas premiery w Cosmopolitan. Modelką kampanii Solar F/W 2015/16 została Ola Rudnicka. Jedna z najbardziej znanych polskich modelek występowała w kampaniach światowych domów mody, takich jak Tru Trussardi czy Prada. -
To ogromne wyróżnienie zostać twarzą Solar w tak ważnym dla nich sezonie. Cieszę się, że mogę towarzyszyć tej metamorfozie – mówiła Ola Rudnicka podczas premiery nowego logotypu.
Tagi: