Nowe logo i identyfikacja wizualna Cinema City International

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-03-28 | 10:02
Cinema City International, trzecia największa sieć kin w Europie, przedstawiła swoje nowe logo i zmienioną identyfikacje wizualną. Do przeprowadzenia rebrandingu, we wszystkich 722 salach na terenie Europy, Cinema City wybrała londyński oddział firmy Identica, która jest wiodącą agencją zajmującą się kreacją i zarządzaniem marką.
Minęło 15 lat od momentu kiedy Cinema City International stworzyła swoją pierwszą identyfikację wizualną. W tym czasie Spółka znacząco rozwinęła swoją działalność osiągając pozycję największej sieci kin w Europie Centralnej. W związku z tym, w zeszłym roku Zarząd Spółki zdecydował się na odświeżenie dotychczasowego wizerunku marki i w tym celu nawiązał współpracę z wiodącą agencją zajmującą się strategią i tożsamością marki. Proces rebrandingu rozpoczął się w marcu 2010 roku i trwał niemal rok. W tym czasie agencja Identica przeprowadziła audyt marki we wszystkich krajach działalności CCI, oceniła jej pozycjonowanie, a następnie przygotowała nową tożsamość wizualną Spółki oraz jej nowe logo.
Przeprowadzony audyt marki pokazał, że Cinema City jest postrzegana wśród widzów oraz jej pracowników, jako innowacyjna firma, będąca liderem na rynku. Kina CCI są postrzegane jako zaawansowane technicznie i wyposażone w najnowocześniejszą technologię. Badanie wykazało również, że Spółka kładzie duży nacisk na komfort oraz poziom usług oferowanych widzom. Sformułowania takie jak „najlepsza obsługa”, „bardzo przyjazna firma” oraz „wysoka jakość” pojawiały się bardzo często.
W wyniku audytu uzgodniono, że nowy design powinien odzwierciedlać innowacyjną i postępową naturę firmy, jak również ciepłą atmosferę w kinach oraz otwarte podejście do widzów. Głównym przekazem, który według Zarządu powinien zostać zakomunikowany widzom za pomocą nowej wizualizacji marki jest „Cieszmy się!”.
Nowe logo jest obecnie wprowadzane w firmie. Przedstawiciele Cinema City wierzą, że nowa identyfikacja wizualna będzie zgodna z wyobrażeniami widzów dotyczącymi marki, którą już znają i doceniają.
Mooky Greidinger, prezes Cinema City International, powiedział: Zawsze byliśmy zdania, że naszym prawdziwym celem jest nie tylko zachęcić ludzi do odwiedzenia naszych kin po raz pierwszy, kiedy na ekranach mamy duże filmy. To co chcemy zapewnić naszym widzom to najlepszy serwis, w najbardziej komfortowych i nowoczesnych obiektach, tak aby mogli się cieszyć czasem spędzonym w kinie i chcieli odwiedzać nasze kina ponownie. Rezultaty audytu przeprowadzonego przez agencję Identica bardzo nas ucieszyły. Jestem przekonany, że nowe logo dopełni naszą identyfikację wizualną i prezentuje to, co firma oferuje każdemu z milionów naszych widzów.
Franco Bonadio, Prezes Identica stwierdził: Cinema City jest firmą klasy światowej o wielkich aspiracjach. Jej standardy dotyczące serwisu i jakości są na wyjątkowym poziomie i jedyne czego jej brakowało, to identyfikacji korporacyjnej odpowiadającej jej ambicjom. Nowa tożsamość marki niesie ze sobą nowe poczucie przejrzystości, zaufania oraz pozycji i kieruje Cinema City ku wzrostowi i dalszej światowej ekspansji.
Zobacz kina Cinema City w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Nowe logo i identyfikacja wizualna Cinema City International

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.