Organizatorzy Targów Mody Poznań kładą szczególny nacisk na zróżnicowanie marek pod względem cen oraz zakresu tematycznego. Na ekspozycji pojawią się ubrania, obuwie, akcesoria oraz skóry oferowane przez blisko pięćset firm i marek z niemal dwudziestu krajów. Dzięki tak bogatemu asortymentowi każdy właściciel sklepu, bez względu na jego wielkość i lokalizację, ma szansę zamówić towar, który zdobędzie serca klientów.
W ramach wydarzenia prężnie działają dwa projekty specjalne: strefa BezliQ – miejsce prezentacji marek tworzonych przez młode pokolenie projektantów oraz kampania Polska Moda, wyróżniająca rodzime firmy za jakość i wzornictwo. Uczestnicy Polskiej Mody pokażą swoją ofertę na ekspozycji oraz na wybiegu podczas wieczoru branżowego, który odbędzie się pierwszego dnia targów (29 sierpnia).
Jak pokazują liczne badania, klienci sklepów odzieżowych i obuwniczych są coraz bardziej wymagający. Doskonale znają najnowsze modowe trendy, porównują ceny sklepów stacjonarnych z cenami sklepów internetowych. Coraz więcej Polaków nie ma też trudności z zamówieniem garderoby z zagranicy. Dlatego obecność na targach stanowi doskonałą okazję do poszerzania wiedzy na temat modowych nowości i oczekiwań klientów.
W programie wydarzeń Targów Mody Poznań znajdą się otwarte pokazy mody topowych marek oraz bezpłatne szkolenia. Podczas spotkań z ekspertami do spraw sprzedaży i marketingu zostaną omówione takie tematy, jak m.in.: łączenie kampanii marketingowej off-line i on-line, modne kanały social media, sekrety najlepszych sprzedawców czy coaching personelu w sklepie.
Wstęp na Targi Mody Poznań jest bezpłatny dla właścicieli i pracowników sklepów, projektantów, uczniów i studentów szkół projektowych oraz hurtowni. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.targimodypoznan.pl.
Patronem medialnym targów jest portal Galeriehandlowe.pl oraz magazyn "Galerie Handlowe" (www.magazyngalerie.pl).
Tagi: