Abra chce zwiększyć procentowy udział przychodów pochodzących z e-handlu
w stosunku do tradycyjnego systemu sprzedaży. Uruchamiając nową wersję
e-sklepu spółka zintegrowała go z własną stroną firmową, rozszerzyła
oferowany asortyment oraz wprowadziła szereg nowych rozwiązań, których
celem jest pozyskanie nowych e-klientów.
W ostatnim kwartale roku obrotowego 2009/2010 spółka odnotowała w sklepie internetowym niemal 100% wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
- Chcemy utrzymać ten trend. Nowo wprowadzone elementy naszej polityki sprzedażowej w internecie powinny przyczynić się do jego dalszego wzmocnienia – mówi Piotr Krzanowski, Prezes Zarządu Abra S.A.
W przyszłym roku obrotowym Abra planuje ponad dwukrotnie zwiększyć przychody pochodzące ze sprzedaży internetowej. Plany nie zaskakują zważywszy, że dynamicznie rosną wskaźniki popularności meblowego e-sklepu. Po dwóch latach działalności sklepu ilość wizyt na stronie zwiększyła się 8-krotnie. Spółka planuje dalszą ekspansję na tym polu. Ma jej w tym pomóc nowa e-inwestycja. Uruchomienie nowej platformy sprzedażowej, które zostało skorelowane z wdrożeniem nowej formuły firmowej strony WWW, ma przyciągnąć do e-sklepu nowych klientów.
- Bardzo liczymy na wchodzące w dorosłe życie pokolenie Polaków, dla których zakup mebli, ubrań czy sprzętu RTV przez internet nie stanowi żadnego wyzwania, a jest naturalną konsekwencją rozwoju e-społeczeństwa. Dla dużej rzeszy osób wyznacznikiem udanych zakupów nie jest już sklepowy rabat, lecz czas od podjęcia decyzji o zakupie do jej realizacji. Dzisiaj dysponujemy narzędziami, które skracają go w znaczny sposób - mówi Piotr Krzanowski, prezes zarządu Abra S.A.
Nowa witryna Abry została zintegrowana. W miejsce dawnych dwóch stron - firmowej oraz sklepu internetowego powstała jedna platforma informacyjno-zakupowa pod adresem www.abra-meble.pl.
Tagi: