W sklepach Jack Wolfskin Store oraz sklepach turystycznych Horyzont z początkiem lutego br. wprowadzona została dodatkowa usługa dla klientów, dzięki której produkty dostępne w sklepach stacjonarnych przesyłane są na życzenie pod wskazany adres klienta.
-
Na wprowadzenie usługi zdecydowaliśmy się ponieważ nie chcemy, żeby klient odchodził „z kwitkiem”, kiedy dany produkt jest dostępny w sieci, ale nie akurat w salonie do którego przyszedł. Wychodzimy naprzeciw klientowi, szanujemy jego czas – dzięki opcji „Zakup w sklepie, dostawa do domu” nie trzeba przechodzić przez proces zakupów internetowych, produkt można nabyć na miejscu, a potem oczekiwać na dostawę kurierem - mówi Iwona Naumiuk z działu marketingu i PR.
Usługa dotyczy wszystkich produktów dostępnych w sieci sklepów Jack Wolfskin Store oraz Horyzont. Jeżeli w danym sklepie nie ma produktu, który interesuje klienta, a jest on dostępny w dowolnym sklepie Jack Wolfskin Store lub w sklepach turystycznych Horyzont w Polsce, to na życzenie towar zostaje wysłany pod wskazany adres. W takim wypadku wystarczy złożyć zamówienie w sklepie i w ciągu 1-2 dwóch dni oczekiwać na przesyłkę od kuriera.
Szczegółowe warunki jakie należy spełnić, aby skorzystać z nowej usługi znajdują się na stronie internetowej marki Horyzont.
Zobacz sklepy Horyzont w centrach handlowych
Zobacz sklepy Jack Wolfskin w centrach handlowych
Tagi: