Męska marka odzieżowa specjalizująca się w nowoczesnych kolekcjach spod znaku elegancji, Giacomo Conti, zmieniła w połowie grudnia swoją wizerunkową stronę internetową. Zbudowana w technice Responsive Web Design nowa strona powstała w ramach projektu odświeżenia wizerunku marki, a zaproponowany przejrzysty układ nie pozostawia wątpliwości, iż główny nacisk położono na projektowanie zorientowane na użytkownika.
-
Jak wynika z tegorocznych badań, ponad 57% posiadaczy smartphonów w Polsce deklaruje, iż skorzystało z wyszukiwarki do odnalezienia informacji o produktach za pośrednictwem telefonu, a spodziewać się należy, że tendencja ta będzie w najbliższych latach rosnąć – tłumaczy wybór technologii RWD w wywiadzie dla naszej redakcji Magdalena Nowaczyk, specjalista ds. marketingu Giacomo Conti. –
Każdy z tych użytkowników może stać się potencjalnym klientem, o ile pozwolimy mu odnaleźć się w Internecie, a design firmowej strony będzie szedł w parze z jej funkcjonalnością. Założyliśmy więc, że nowa strona zbudowana musi zostać w oparciu o technikę projektowania Responsive Web Design (RWD), tak aby jej układ oraz wygląd automatycznie dostosowywały się do różnych rozmiarów ekranów, pozwalając użytkownikowi szybko i łatwo odnaleźć potrzebne informacje nie tylko z poziomu komputera, ale i tabletu czy telefonu.
-
Nową stronę marki Giacomo Conti cechuje również przejrzysty układ w postaci kafelków, intuicyjna dla użytkownika mapa strony, prezentacja treści w postaci krótszych bloków tekstowych przypominających infografiki czy takie dodatkowe udogodnienia jak możliwość skorzystania z geolokalizacji, by odnaleźć najbliższe swojego aktualnego położenia salony na mapie – słyszymy dalej. –
Brief nowej strony stworzyliśmy na podstawie danych informujących o sposobach poruszania się użytkowników na poprzedniej stronie internetowej zebranych za pośrednictwem Google Analytics, współczesnych standardów web designu i opinii zebranych od pracowników i klientów, a wykonanie strony zleciliśmy specjalizującej w nowoczesnych technologiach agencji interaktywnej B2Net, która wyśmienicie zrozumiała nasze potrzeby i oczekiwania.
Nowa strona marki Giacomo Conti na Nowy Rok 2015 wyróżnia się także lekkością szaty graficznej i pomysłowym scrollowaniem na stronie głównej. Wyczytać z niej można, iż firma nadal intensywnie stawia na rozwój i rozrost, czego domyślać się można choćby po wprowadzeniu, nieobecnej na poprzedniej stronie internetowej, podstrony Kariera.
Tagi: