Nowa strategia marketingowa sieci Avans

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-07-31 | 12:00
Jeden z założycieli, a obecnie współwłaściciel marki Media Expert, która istnieje na rynku kilkanaście lat i ugruntowała już pozycję w branży RTV/AGD/Multimedia, zamierza wykorzystać doświadczenie, inwestując w nowy brand - sieć sklepów Avans. W dniu 5 lipca br. spółka Open Media podpisała umowę zakupu sieci sklepów Avans, warunkowaną decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Zawsze docenialiśmy olbrzymi potencjał oraz siłę marki Avans i gdy pojawiała się ku temu okazja, podjęliśmy decyzję o inwestycji w tę sieć. Marka Avans jeszcze kilka lat temu notowała wysoki udział w sprzedaży detalicznej i do dziś cieszy się wysoką rozpoznawalnością m.in. za sprawą kampanii reklamowej sprzed kilku lat z udziałem Michała Wiśniewskiego, lidera grupy Ich Troje. Rozpoznawalność marki Avans to olbrzymi potencjał, który chcemy wykorzystać - argumentuje swoją decyzję Arkadiusz Tomala, prezes zarządu Open Media Sp. z o.o.
Nowy właściciel zamierza skupić się na systematycznym rozwoju całej sieci. - Dokładnie przeanalizujemy ofertę istniejących sklepów i optymalnie dopasujemy ją do oczekiwań klientów. Zamierzamy również postawić na nowoczesne, zgodne z najnowszymi trendami formy ekspozycji towaru. Za priorytet uznajemy jednak rozwój istniejącej sieci elektromarketów i ekspansję na terenie całego kraju - mówi Arkadiusz Tomala. Prezes zarządu Open Media Sp. z o.o. podkreśla również, że w swoich planach spółka będzie stawiać przede wszystkim na nowe lokalizacje. - W latach świetności sieć Avans liczyła kilkaset sklepów w całej Polsce. Zamierzamy postawić na lokalizacje w galeriach handlowych, jednak nie może być tu mowy o przypadkowości. Będą to najlepsze lokalizacje w danym mieście. Naszym głównym celem jest odbudowanie silnej pozycji Avansu w branży RTV/AGD/Multimedia - zapowiada Arkadiusz Tomala.
Prezes zarządu Open Media zapowiada wprowadzenie nowej strategii marketingowej dla sieci Avans. - Nie da się ukryć, że ostatnie 2-3 lata nie były czasem świetności marki Avans. Jesteśmy jednak przekonani, że świeżo zakupiona przez nas sieć ponownie znajdzie się w czołówce firm z branży Multimedia/RTV/AGD. Kluczem do sukcesu będzie zdefiniowanie potrzeb naszych klientów i optymalne na nie odpowiedzenie. Zamierzamy również wdrożyć całkowicie nową strategię marketingową - informuje.
Ze względu na zachodzące w bardzo szybkim tempie zmiany w branży Multimedia/RTV/AGD, nowy właściciel sieci Avans optymistycznie spogląda w przyszłość. - Sukcesywny rozwój nowych technologii sprawia, że nasz potencjalny klient wymienia swój sprzęt coraz częściej, nawet co kilka lat. To dla nas duża szansa na wzrost. Rynek produktów Multimedia/RTV/AGD będzie dynamicznie się zmieniał również w obszarze kanałów sprzedaży i preferencji konsumenckich - mówi Arkadiusz Tomala. Wychodząc na przeciw potrzebom klientów, Open Media chce również zwiększyć nacisk na rozwój sprzedaży internetowej.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-06-01 do 2012-06-03

Zobacz także

Nowa strategia marketingowa sieci Avans

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.