Nowa strategia Magnolia Park we Wrocławiu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-04-19 | 14:40
Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Jej celem jest budowanie wizerunku Magnolii Park jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji. Jej istotnymi elementami są ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet.
Przyjęta na lata 2011-2016 strategia powstała w oparciu o wyniki wnikliwej analizy rynku wrocławskich galerii handlowych, a także na podstawie opinii najemców i kompleksowych badań biometrycznych klientów. To unikatowe narzędzie, nie wykorzystywane dotychczas przez galerie handlowe w Polsce, pozwoliło określić realne zachowania konsumentów oraz oddzielić je od deklaratywnych, wirtualnych obietnic. Poprzez analizę procesów neurofizjologicznych oceniano przede wszystkim podświadomość badanych oraz ich rzeczywiste postawy, preferencje i osądy.
- Wykorzystaliśmy najnowsze metody badawcze gdyż zależało nam, by poznać podświadome motywy podejmowanych decyzji, a przede wszystkim, by jeszcze lepiej i skuteczniej dopasować ofertę do realnych potrzeb konsumentów. Na tej podstawie zaprojektowana została również nowa kampania reklamowa oraz większość działań marketingowych – powiedział Dominik Piwek, dyrektor ds. marketingu i PR Metro Group Asset Management, zarządcy Magnolia Park.
- Punktem wyjścia jest pełne wykorzystanie wiedzy oraz doświadczeń sieci handlowych i zarządcy obiektu. Należy pamiętać, że Metro Group Asset Management zarządza kilkunastoma centrami w Polsce. Takie podejście umożliwia wypracowanie optymalnych rozwiązań – powiedziała Renata Kinde-Czyż, Członek zarządu Metro Group Asset Management. 
Strategia obejmuje również zmiany architektoniczne na terenie centrum. Dotyczą one między innymi wprowadzenia nowego systemu tablic nawigacyjnych, znaków informacyjnych umieszczonych na terenie galerii. Wszystko po to, by ułatwić klientom poruszanie się po obiekcie. Ponadto w pasażu galerii pojawią się również strefy wypoczynkowe, tzw. „chillout zone”. Specjalnie wydzielone i odpowiednio zaprojektowane oraz zaaranżowane przestrzenie, w których klienci będą mogli odpocząć czy zrelaksować się podczas zakupów lub skorzystać z bezpłatnej internetowej sieci bezprzewodowej WiFi.
- Przyjęta przez nas filozofia zobowiązuje. Magnolia Park to świat zmysłów naszych Klientek - dbamy o to, by każda wizyta u nas była wielowymiarowym, zmysłowym właśnie doświadczeniem – w zasięgu wzroku mamy 230 najpopularniejszych marek, z głośników sączy się ciepła i przyjemna muzyka w stylu „chill-out”, ponad 30 kawiarni i restauracji kusi zapachami i smakami potraw z wszystkich kontynentów, nawet nasze kina mają w stałym repertuarze seanse trójwymiarowe i… pięciowymiarowe! – dodał Adrian Zawadzki, Dyrektor Centrum Handlowego Magnolia Park.
Zobacz wszystkie sklepy w Magnolia Park
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Magnolia Park
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Nowa strategia Magnolia Park we Wrocławiu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.