Nowa strategia komunikacji gdyńskiego Klifu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-10 | 17:30
Z początkiem marca centrum handlowe Klif w Gdyni zmieniło strategię komunikacji. Nowa identyfikacja wizualna ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na modowy charakter obiektu i podkreślenie unikalnych cech, odróżniających go od konkurencji.
Focus na inspirację
W marcu centrum handlowe Klif w Gdyni zmieniło swoją dotychczasową strategię komunikacji. W nowej odsłonie logotyp zyskał hasło „Klif inspiruje”, co w istotny sposób podkreśla związek obiektu z modą, stylem życia i sposobem spędzania czasu, a także nadaje ton nowemu sposobowi porozumiewania się z klientami. Rewitalizacji uległ layout, w którym zastosowano nową czcionkę i charakterystyczne, niespotykane dotąd elementy wizualne. Zmiana całej linii komunikacyjnej to strategia mająca na celu mocną identyfikację gdyńskiego Klifu z modą, jego odróżnienie od konkurencyjnych centrów handlowych oraz zaakcentowanie inspiracyjnego charakteru obiektu.
- Naszym celem jest, by gdyński Klif był dla Klientów synonimem tego, co najlepsze w modzie – prestiżowych i unikalnych marek, nowych trendów, dobrego stylu oraz żeby kojarzył się z poszukiwaniem wszelkich inspiracji. Pragniemy, by stanowił źródło pozyskiwania informacji na temat nowości, motywował do podejmowania wyzwań nie tylko modowych, ale także biznesowych. Mam tu na myśli nie tylko Klientów, ale także naszych najemców – mówi Agnieszka Sawicka, associate director i senior asset manager z AEW Europe, reprezentującej właściciela obiektu.
Centrum handlowe Klif to nie tylko miejsce zakupów. To kreatywne źródło stylowych inspiracji umożliwiających modowe metamorfozy, zgodne z najnowszymi światowymi trendami. Gdyński Klif przez 18 lat obecności na trójmiejskim rynku wypracował sobie pozycję kreatora dobrego stylu oraz przewodnika po selektywnych polskich i zagranicznych markach. Gdyński Klif to także doskonałe miejsce sprzyjające kreatywnym spotkaniom biznesowym – niezobowiązująca atmosfera, niepowtarzalny klimat i doskonała lokalizacja sprawia, że jest ono chętnie wybierane, jako punkt tego rodzaju spotkań. Sprzyja temu także estetyka centrum z nową perłową odsłoną i odnowionymi wnętrzami, dzięki której klienci czują się wyjątkowo – nie tylko podczas zakupów, ale także zawodowych aktywności. Centrum handlowe Klif ciągle zaskakuje swoich klientów pozytywnymi zmianami. Nieustannie poszerza portfolio salonów oraz usług, starając się wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Stąd w Klifie pojawiły się takie unikalne koncepty jak La Mania, Qπш Robert Kupisz i Loft37 czy też kawiarnia Lili’s. To pozwala na systematyczne budowanie unikalnej oferty, której nie znajdziemy w żadnym innym centrum handlowym na terenie Trójmiasta. To świadome zabiegi, które pozwalają utrzymać zdobytą prestiżową pozycję na mapie trójmiejskich obiektów handlowych. Nowa identyfikacja wizualna ma przede wszystkim zachęcać konsumentów do aktywnego kreowania własnego stylu i inspirować do ciągłego poszukiwania w każdej sferze życia.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-06-01 do 2014-06-01

Zobacz także

Nowa strategia komunikacji gdyńskiego Klifu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.