Focus na inspirację
W marcu centrum handlowe Klif w Gdyni zmieniło swoją dotychczasową strategię komunikacji. W nowej odsłonie logotyp zyskał hasło „Klif inspiruje”, co w istotny sposób podkreśla związek obiektu z modą, stylem życia i sposobem spędzania czasu, a także nadaje ton nowemu sposobowi porozumiewania się z klientami. Rewitalizacji uległ layout, w którym zastosowano nową czcionkę i charakterystyczne, niespotykane dotąd elementy wizualne. Zmiana całej linii komunikacyjnej to strategia mająca na celu mocną identyfikację gdyńskiego Klifu z modą, jego odróżnienie od konkurencyjnych centrów handlowych oraz zaakcentowanie inspiracyjnego charakteru obiektu.
-
Naszym celem jest, by gdyński Klif był dla Klientów synonimem tego, co najlepsze w modzie – prestiżowych i unikalnych marek, nowych trendów, dobrego stylu oraz żeby kojarzył się z poszukiwaniem wszelkich inspiracji. Pragniemy, by stanowił źródło pozyskiwania informacji na temat nowości, motywował do podejmowania wyzwań nie tylko modowych, ale także biznesowych. Mam tu na myśli nie tylko Klientów, ale także naszych najemców – mówi Agnieszka Sawicka, associate director i senior asset manager z AEW Europe, reprezentującej właściciela obiektu.
Centrum handlowe Klif to nie tylko miejsce zakupów. To kreatywne źródło stylowych inspiracji umożliwiających modowe metamorfozy, zgodne z najnowszymi światowymi trendami. Gdyński Klif przez 18 lat obecności na trójmiejskim rynku wypracował sobie pozycję kreatora dobrego stylu oraz przewodnika po selektywnych polskich i zagranicznych markach. Gdyński Klif to także doskonałe miejsce sprzyjające kreatywnym spotkaniom biznesowym – niezobowiązująca atmosfera, niepowtarzalny klimat i doskonała lokalizacja sprawia, że jest ono chętnie wybierane, jako punkt tego rodzaju spotkań. Sprzyja temu także estetyka centrum z nową perłową odsłoną i odnowionymi wnętrzami, dzięki której klienci czują się wyjątkowo – nie tylko podczas zakupów, ale także zawodowych aktywności. Centrum handlowe Klif ciągle zaskakuje swoich klientów pozytywnymi zmianami. Nieustannie poszerza portfolio salonów oraz usług, starając się wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Stąd w Klifie pojawiły się takie unikalne koncepty jak La Mania, Qπш Robert Kupisz i Loft37 czy też kawiarnia Lili’s. To pozwala na systematyczne budowanie unikalnej oferty, której nie znajdziemy w żadnym innym centrum handlowym na terenie Trójmiasta. To świadome zabiegi, które pozwalają utrzymać zdobytą prestiżową pozycję na mapie trójmiejskich obiektów handlowych. Nowa identyfikacja wizualna ma przede wszystkim zachęcać konsumentów do aktywnego kreowania własnego stylu i inspirować do ciągłego poszukiwania w każdej sferze życia.
Tagi: