Sklep Answear.com zadbał o wygodę i bezpieczeństwo zakupów internetowych oraz obsługę klienta. Aby usprawnić funkcjonowanie sklepu oraz uczynić go bardziej przyjaznym miejscem dla klientów, marka dokonała przebudowy strony internetowej.
Głównym celem było zwiększenie czytelności strony i intuicyjności obsługi. Odświeżony został interfejs, grafiki i typografia, a ukryto funkcje i elementy, które nie muszą być widoczne przez cały czas. Bardzo ważną zmianą było zapewnienie doskonałej czytelności oraz zachowanie spójnego wyglądu strony i jej funkcjonowania na wszystkich urządzeniach, zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych, tak, by użytkownik nie tracił orientacji, zmieniając urządzenie i nie musiał "uczyć się serwisu na nowo".
Nowy Answear jest ładniejszy, ale przede wszystkim szybszy. Wyszukiwanie produktów i ładowanie się strony zostało znacznie przyspieszone dzięki nowemu silnikowi bazodanowemu.
Teraz oprócz dostawy kurierem, za pośrednictwem Paczkomatów oraz odbioru osobistego w salonach Medicine, zamówienia z Answear można odbierać w kioskach Ruchu w całej Polsce. Uproszczona została także procedura zwrotu zakupu internetowego, teraz towar można oddać bez wypełniania form.
W najbliższych tygodniach witryna będzie systematycznie udoskonalana.
Tagi: