Intermarché wspiera wprowadzenie nowej marki własnej Partyzone działaniami na portalu społecznościowym Facebook. Marka Partyzone obejmuje produkty tzw „imprezowe”. Wyróżniającym atrybutem produktów Partyzone jest oryginalna szata graficzna opakowania. Działania społecznościowe są rozpoczynane z wyprzedzeniem, tak aby budować rozpoznawalność marki i dzięki tym działaniom wzmocnić rynkowy debiut produktów.
Pierwszym produktem, który pojawi się na półkach sieci będzie napój gazowany w sześciu wersjach smakowych. Do końca 2011 roku do gamy mają zostać wprowadzone referencje chipsów, paluszków słonych i produktów przemysłowych kiełbaski bankietowe oraz szynka z piersi kurcząt. W 2012 roku przewidziane są prace nad wprowadzeniem pod marką Partyzone produktów alkoholowych, produktów słodkich oraz poszerzanie linii produktów słonych.
Marka jest pozycjonowana jako tzw „półka średnia". Ceny produktów są w przybliżeniu o 20% niższe w odniesieniu do cen liderów rynkowych w danej kategorii. Elementem centralnym każdego layoutu jest czarno – biała fotografia przedstawiająca sytuację konsumpcji produktu w imprezowej konwencji. Opakowanie produktu jest odzwierciedleniem trendów obowiązujących w zachodnich sieciach. Cechuje się minimalizmem, nowoczesną aranżacją oraz innowacyjną ilustracyjnością.
Partyzone otrzyma wsparcie komunikacyjne w postaci materiałów Point of Sale oraz działań online. Osią działań będzie profil na platformie społecznościowej Facebook.
Grupa docelowa kampanii Partyzone na Facebooku to mieszkańcy mniejszych miast i miasteczek o średnich dochodach, w wieku 15-40.
Tagi: