Nowy koncept adresowanych jest do właścicieli firm montażowych, właścicieli lokalnych, niezrzeszonych sklepów a nawet osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży. Nowatorski koncept zakłada współpracę trzech stron – partnera Podłogi i Drzwi, centrali oraz dotychczasowych franczyzobiorców sieci DDD Dobre Dla domu, u których partnerzy będą się zaopatrywać w towar.
Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi pokrywa centrala DDD Dobre Dla Domu (koszty ekspozytorów i wizualizacji zewnętrznej – ok. 12 tys. zł). W sklep partnera zainwestuje również franczyzobiorca sieci DDD (zakup drzwi na ekspozycje – ok. 3 tys. zł).
Inwestując w sklep o powierzchni ok. 30 m2 partner poniesie koszty w wysokości ok. 8 tys. zł (koszty wynajmu lokalu, ew. zatrudnienia pracownika, transportu, adaptacji lokalu, zakupu drukarki fiskalnej i sprzętu). Minimalna powierzchnia lokalu, jakim powinien dysponować partner to 30m2 (max. 90 m2).
- Nowy format współpracy z DDD Dobre Dla Domu jest odpowiedzią na zainteresowanie lokalnych przedsiębiorców - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. – Drobni przedsiębiorcy oferujący usługi montażowe mogą rozszerzyć dotychczasową działalność uzyskując dostęp do materiałów w cenach, których nie uzyskaliby jako samodzielni właściciele sklepów.
Tagi: