Nowa kampania reklamowa Burger King

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-04-13 | 11:00
Burger King kontynuuje kampanię wizerunkową ze sloganem „Najlepszy, bo grillowany na ogniu”. W najnowszej odsłonie telewizyjnego spotu wstępuje trzech nieznanych dotąd bohaterów: X-tra Long Chilli Cheese, Honey Mustard Chicken oraz Chicken BLT. Każdy z nich to nowa propozycja w menu Burger King – potrójna porcja grillowanej na ogniu wołowiny lub kurczaka w oryginalnej, długiej bułce.
„Kampanią „Najlepszy, bo grillowany na ogniu” Burger King konsekwentnie buduje markę, bazując na jej największym atucie – smaku 100% grillowanej wołowiny.” mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager marki Burger King. „Jednocześnie, chcąc trafić do szerszego grona konsumentów, dbamy o różnorodność naszej oferty, stąd oryginalne kształty burgerów i nowe propozycje smakowe na bazie kurczaka. Teraz każdy będzie mógł zjeść to, co lubi najbardziej, zgodnie z ideą Burger King „Have it your way” – dodaje.
Wiosenny spot reklamowy Burger King kusi dodatkowo hasłem „Długo i przyjemnie”. Długo, bo do oferty Burger King weszły właśnie trzy burgery w formie long. Dotychczasowy klasyczny, okrągły kształt bułki, został w nich zastąpiony nietypowym, wydłużonym formatem. Przyjemnie, bo Burger King konsekwentnie przygotowuje swoje burgery ze 100% wołowiny grillowanej na ogniu lub z długą porcją kurczaka i zawsze świeżymi dodatkami.
Wszystkie trzy wydłużone burgery można zobaczyć w drugiej części spotu reklamowego, która skupia się na podkreśleniu świeżo wprowadzonej do menu Burger King oferty.
15-sekundowy spot wyświetlany będzie do 16 maja na antenie stacji ogólnopolskich: TVN, Polsat, TV4, TVN Turbo, Discovery, a także w tematycznych kanałach:
- filmowych (Canal+, Ale Kino, Filmbox, Movies24, Zone Europa, Universal, AXN, 13th Street, Kino Polska),
- muzycznych (Vh1, Viva, MTV, Eska TV),
- sportowych (Canal+ Sport, Extreme Sports, Orange Sport Info, Sportklub),
- przyrodniczych (National Geografic, Planete, Travel Channel).
Autorem kreacji kampanii telewizyjnej jest agencja FireFly Creation. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction. Działania komunikacyjne związane z promocją prowadzone są w restauracjach oraz na fan page’u marki Burger King na Facebooku.
Zobacz restauracje Burger King w centrach handlowych

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-03-19 do 2012-04-02

Zobacz także

Nowa kampania reklamowa Burger King

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.