„Głód nie wybiera, ale Ty masz wybór” – pod takim hasłem sieć KFC zachęca do skomponowania własnego zestawu Mix Box - nowej pozycji w menu restauracji. Oferta Mix Box to trzy nowe warianty popularnych Boxów.
-
W KFC zawsze dbamy o to, aby nasze menu zaspokajało różne upodobania smakowe. Nowy Mix Box to pod tym względem oferta szczególna, bo komponuje ją… sam klient, wybierając ulubione przez siebie smaki – mówi Marta Skrzypczak, Brand Manager KFC.
30’ i 15’ spoty promujące ofertę wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, TVN package, Polsat package, Discovery package, AtMedia adult.
Autorem kreacji kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Wsparcie oferty w kanałach Social Media zapewnia zespół marketingu KFC. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Zobacz restauracje KFC w centrach handlowych
Tagi: