Caterpillar, marka kojarzona z niezawodnymi maszynami i wytrzymałym obuwiem, w swojej najnowszej kampanii stawia na Earthmoversów, pomysłowe i odważne jednostki, które chcą zmieniać świat.
13 marca wystartował globalny konkurs marki Caterpillar. W 15 krajach ruszyły lokalne poszukiwania Earthmoversów, twórczych i pozytywnych osób, oddanych swojej pasji. W konkursie może wziąć udział każdy, którego zainteresowania inspirują innych. Artysta, tancerz, społecznik – wszyscy mogą spróbować swoich sił w walce o tytuł polskiego Earthmovera. Zwycięzca polskiego etapu otrzyma 5 tys. złotych i zostanie zakwalifikowany do światowego finału, gdzie do wygrania jest 5 tys. dolarów. Konkurs potrwa do 21 kwietnia.
Głównym punktem kampanii jest utwór będący kolaboracją DJ′a Kebsa i Auer′a, do którego powstał teledysk. Kampania ma charakter viralowy i obejmuje social media: Youtube, Facebook oraz media muzyczne np. Popkiller.pl Do 21 marca utwór wyświetlono na Youtubie ponad 11 tys. razy.
Kampania jest wpierana na poziomie sklepów. Witryny oraz materiały in-store w połowie marca pojawiły się w sieci sklepów SOUL, zaś pod koniec miesiąca są planowane w wybranych sklepach HD. Promocja w sklepach potrwa trzy tygodnie.
CAT to marka z wieloletnią tradycją. Została zbudowana na solidnych podstawach etyki pracy, więc docenia tych, którzy chcą realizować swoje marzenia i nie boją się ryzyka. Earthmovera musi wyróżniać pasja tworzenia, zapał i wytrwałość.
Tagi: