Nowa kampania CH Forum

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-04-27 | 11:58

Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa gliwickiego Forum. Centrum stawia w niej na lokalność, akcentuje otwartość na wszystkie grupy wiekowe i podkreśla różnorodność swojej oferty. Elementem wyróżniającym są gliwickie plenery miejskie, które pojawiają się w reklamach.

„Jest trendy”, „Jest fun”, „Jest pycha” i  „Jest fit” to cztery hasła, które pojawiają się w nowej kampanii Centrum Handlowego Forum. Odnoszą się do poszczególnych funkcji i cech komercyjnych tego centrum, odpowiadających oczekiwaniom współczesnych klientów przestrzeni handlowych. To moda i uroda, rozrywka, kulinaria oraz sport. Wszystko to oferuje swoim odbiorcom Centrum Handlowe Forum. Pozycjonuje się przez to jako obiekt idealnie „skrojony” na miarę potrzeb lokalnego odbiorcy.


– W bieżącej kampanii dominantą nie jest już modowość naszego centrum. Nadal jest ona ważna, będziemy ją eksponować, ale nie chcemy zaniedbywać promowania innych funkcji i branż, które są atrakcyjne z punktu widzenia naszych klientów. Współcześnie wizyta w centrum jest bowiem pewnego rodzaju unikalnym doświadczeniem, które wykracza poza ramy zwykłych zakupów – tłumaczy Grzegorz Filipczyk, dyrektor Centrum Handlowego Forum z ramienia firmy JLL.


Stąd też – póki co – przerwa w testimonialach z udziałem celebrytów. – Narratorami aktualnej kampanii są modele i modelki w różnym wieku, w tym także młodzież. Uosabiają każdego potencjalnego klienta Forum: od milenialsa po seniora. Dodaje to przekazowi  autentyczności  i dywersyfikuje go – wyjaśnia Patrycja Duczmal, marketing & leasing manager Centrum Handlowego Forum, JLL.


W nowej strategii Centrum Handlowe Forum jeszcze mocniej zaznacza swoją miejskość.  – Zobowiązują nas do tego m.in. lokalizacja w centrum miasta, świetne skomunikowanie i  bardzo dobre relacje z miejskimi instytucjami oraz lokalną społecznością. Żyjemy miastem i jesteśmy jego częścią – mówi Grzegorz Filipczyk.


Znalazło to odzwierciedlenie w kreacjach graficznych, w których pojawiają się rozpoznawalne dla gliwiczan miejsca czy obiekty architektury. – Takie postawienie sprawy będzie miało swoją konsekwencję w działaniach, poprzez które zaakcentujemy jeszcze obecność Forum w miejskiej przestrzeni. Gliwiczanie już wkrótce zostaną ich czynnymi uczestnikami – zapowiada Krzysztof Kuc, założyciel i szef artystyczny w Firmie Reklamowej Kuc, która odpowiadała za kreację reklam i ich sesję produkcyjną.


Nowe materiały reklamowe CH Forum pojawiły się już na ulicach Gliwic i okolic, a także na nośnikach własnych centrum oraz w prasie i w internecie. Kolejne odsłony – promujące m.in. wydarzenia – będą nawiązywać do przyjętego klucza graficznego i tegorocznej strategii marketingowej centrum.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-06-25 do 2016-06-25

Źródło: Centrum Handlowe Forum

zobacz więcej informacji o: Forum Gliwice

Nowa kampania CH Forum

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.