Nowa kampania B2B Centrum Handlowego FORUM Gliwice

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-11-16 | 10:15
Gliwickie Centrum Handlowe FORUM podczas targów MAPIC 2010 (Cannes, 17-19 listopada) zainauguruje nową strategię komunikacji adresowanej do klienta biznesowego. Jej wiodącym motywem i zarazem hasłem reklamowym jest „Machina do robienia pieniędzy”.
Odwiedzający stoisko firmowe C.H. FORUM przekonają się o prawdziwości tego stwierdzenia zarówno w przenośni, jak i dosłownie. Stoisko C.H. FORUM Gliwice w całości podporządkowane jest idei „robienia pieniędzy”.
Na głównym planie znajdziemy imponującą machinę, która po wrzuceniu do niej wizytówki odwdzięczy się... złotą czekoladową monetą. Wraz z zaproszeniami do odwiedzenia C.H. FORUM na targach goście VIP otrzymali akcesoria do wygrywania pieniędzy w specjalnych Money Games zaaranżowanych na stoisku.
Jeden z VIPowskich kluczy otwiera walizkę z 10.000 euro, za pomocą rzutki można ustrzelić gotówkę schowaną w balonach, można też dopasować brakującą połówkę banknotu. Tyle żartem. Oczywiście na stoisku C.H. FORUM nie zabraknie miejsca na poważne rozmowy
o prawdziwych pieniądzach, a także argumentów za tym, że gliwickie centrum jest idealnym partnerem biznesowym.
– Zaskakująca formuła naszego stoiska jest pomysłem na wyróżnienie się podczas targowej imprezy. Stoisko dobrze oddaje ideę naszego biznesu. W C.H. FORUM staramy się działać w sposób nietuzinkowy, co w połączeniu z wysokiej klasy profesjonalizmem przynosi wymierny rezultat w postaci rosnących dochodów najemców. Uwiarygodnieniem nowego hasła są nasze bardzo dobre wyniki frekwencji i obrotów odnotowane w mijającym roku – komentuje Agnieszka Mielcarz, dyrektor Centrum Handlowego FORUM.
C.H. FORUM po raz pierwszy uczestniczy w targach MAPIC. Obecność na tym prestiżowym wydarzeniu branżowym jest okazją do zademonstrowania świetnej pozycji rynkowej centrum, zaprezentowania jego doskonałych dotychczasowych wyników oraz nawiązania kontaktów biznesowych zgodnych z obranymi planami rozwoju.
Jest to także idealny moment na rozpoczęcie nowej kampanii działań B2B. Hasło „Machina do robienia pieniędzy” oraz specjalnie zaprojektowane logo są elementami przewodnimi działań, w skład których, poza udziałem w targach, wchodzi kampania reklamowa w mediach branżowych, kampania PR oraz wydanie nowego folderu komercjalizacyjnego.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-11-06 do 2010-11-28

zobacz więcej informacji o: Forum Gliwice

Zobacz także

Nowa kampania B2B Centrum Handlowego FORUM Gliwice

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.