-
To już kolejny salon WITTCHEN w nowej odsłonie – mówi Gosia Growińska, manager ds. wizerunku marek grupy WITTCHEN. Jasna kolorystyka ścian i wszystkich mebli przyściennych optycznie zwiększyła przestrzeń, a wprowadzenie szklanych półek ekspozycyjnych nadało lekkości regałom. –
Na jasnym, neutralnym tle prezentujemy nowości z kolekcji jesień-zima oraz nasz stały asortyment: skórzane teczki, portfele i akcesoria – tłumaczy Gosia Growińska.
Celem nowego projektu salonu jest rozjaśnienie wnętrza oraz witryny i nadanie lekkości całemu pomieszczeniu. Szklane elementy na białym tle mają potęgować wrażenie przestronności salonów. Drewniana monumentalna brama pozostanie bez zmian, przypominając o stabilności i powadze marki.
Zmiany w wystroju salonów wprowadzane są w związku z trwającym odświeżeniem wizerunku marki. Pierwszy salon w nowej aranżacji mieści się w CH Arkadia. W ramach zmian uproszczeniu uległo logo WITTCHEN, a już we wrześniu do salonów trafi kolekcja sygnowana tłoczonym na skórze monogramem marki.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Sadyba Best Mall
Zobacz sklepy w Sadyba Best Mall
Zobacz salony WITTCHEN w centrach handlowych
Zobacz kolekcje WITTCHEN
Tagi: