Nowoczesny design, nowe funkcje oraz bogate kompendium wiedzy to tylko niektóre nowości, jakie czekają na użytkowników aplikacji Galerii Echo i internautów korzystających ze strony www.
Aplikacja mobilna Galerii Echo
Nowa aplikacja to sposób na jeszcze prostsze i przyjemniejsze zakupy. Aplikacja dostępna jest na urządzenia mobilne pracujące w oparciu o najpopularniejsze platformy - iOS i Android.
Udoskonalone narzędzie dostosowane do potrzeb naszych klientów, które zgodne jest z najnowszymi trendami mobile.
Koniec z szukaniem ulubionego sklepu, wystarczy zainstalować nową aplikację mobilną Galerii Echo, wybrać cel i mapa wskaże nam kierunek do sklepu.
Aplikacja to cała Galeria Echo w zasięgu ręki. Pozwala być na bieżąco z okazjami, godzinami otwarcia i udogodnieniami. Dostarcza informacji o najważniejszych wydarzeniach, dzięki czemu klienci nigdy nie zapomną już o premierach kinowych, spotkaniach z ulubionymi bohaterami czy nowych markach w centrum. Informację o godzinach otwarcia znajdziesz na stronie głównej, o nietypowych godzinach powiadomi Cię specjalna ikona. System został również wzbogacony o prognozę pogody.
Unowocześniony system parkingowy na urządzenia mobilne już nigdy nie pozwoli zapomnieć gdzie zaparkowany jest nasz samochód . Wystarczy podać swój numer rejestracyjny i po chwili system wskaże na którym poziomie znajduje się auto.
Intuicyjne menu i mnogość nowoczesnych rozwiązań sprawią, że zakupy już nigdy nie będą wyglądały tak samo. Już nie musisz szukać numeru kontaktowego do sklepu w Galerii Echo, bezpośrednio połączysz się z poziomu aplikacji. Odnajdziesz również wszystkie potrzebne informacje o możliwych połączeniach komunikacji miejskiej, zamówisz taksówkę a dzięki wykorzystaniu map Google zlokalizujesz swoje położenie względem Galerii Echo i wyznaczysz trasę dojazdu.
Nowa aplikacja mobilna to kompendium wiedzy na temat Galerii Echo, narzędzie, które pozwoli być w stałym kontakcie z ulubionymi markami, przez co ograniczysz czas i pieniądze.
Aplikacji jest w pełni zintegrowana z najpopularniejszymi kanałami społecznościowymi. Z poziomu aplikacji można przejść na strony i wszelkie inne kanały komunikacji sklepów.
Szata graficzna aplikacji stworzona została w oparciu o estetyczny i nowoczesny design. Czytelny ekran startowy to minimum słów i intuicyjne komunikaty graficzne. Duże obrazy o wysokiej rozdzielczości to jakość w każdym calu.
- W tworzeniu aplikacji postawiliśmy na funkcjonalność i użytkowość. Najwyższej jakości oprogramowanie upłynni działanie aplikacji – tłumaczy Grzegorz Czekaj, dyrektor Galerii Echo. -
Aplikacja Galerii Echo stworzona została na wszystkie urządzenia mobilne: telefony i tablety obsługujące system Android w wersji minimum 4.1 i IOS w wersji min. 7.0. Z uwagi na przyjęte modele rozwiązań niektórych funkcjonalności do prawidłowego korzystania niezbędne jest stałe i szybkie połączenie z Internetem - dodaje.
Aplikację dla Echo Kielce przygotowała Agencja Social Art specjalizującą się w kompleksowej obsłudze marek w Social Media i Internecie.
Aplikacja jest już dostępna do pobrania w sklepie Google Play i AppStore.
Tagi: