Taka właśnie jest generacja Z - klient marki Cropp, dla której powstał nowy koncept przestrzeni handlowej. Odbiorcami marki są młodzi, urodzeni po 1995 roku ludzie, którzy w świecie technologii czują się jak ryby w wodzie. Naturalni, nikogo nie udający, odważni, szczerzy i bezpośredni. Innowacje mają ułatwiać im życie, być intuicyjne w obsłudze i maksymalnie użyteczne. Ze względu na stale rosnącą grupę tych klientów, marka Cropp zdecydowała się odświeżyć swoje dotychczasowe sklepy. Z myślą o nich powierzono Norco zadanie wykonania przestrzeni, która służy nie tylko zakupom, ale oferuje wartość dodaną.
Wychodząc naprzeciw młodym klientom przygotowano dedykowany koncept aranżacji przestrzeni handlowej. Rewolucji poddano całą architekturę sklepu – poczynając od witryny, kasy i strefy sprzedaży, kończąc na przymierzalniach. Wnętrze utrzymane w klimacie squa’tu, garażu i hali przemysłowej zostało dedykowane młodym odbiorcom ceniącym sobie relacje z rówieśnikami, którzy poprzez strój chcą zamanifestować swoją niezależność.
Stworzono przestrzeń, która poza sprzedażą ma również dostarczyć rozrywki i pozwolić miło spędzić czas. Zakupy w Cropp wiążą się teraz z dodatkowymi udogodnieniami w postaci stref relaksu z PlayStation czy pierwszej w całej sieci LPP strefy Wi-Fi z tabletami. Nie ma już tradycyjnych witryn, zamiast nich pojawiły się multimedia. Zamontowano 95-calowy monitor, na którym można grać na xBoxie.
–
Nowe pokolenie klientów oczekuje dużej elastyczności. Intensywnie korzysta z nowych technologii, ale sklep nadal pozostaje dla niego jednym z najważniejszych miejsc dokonywania zakupów – mówi Rafał Kilian, VP Norco Sp. z o.o. –
Koncentrujemy się na inteligentnych rozwiązaniach i jesteśmy otwarci na innowacje. Nasze kompetencje w kompleksowym wyposażaniu sklepów, w połączeniu z wizją projektową marki Cropp, przyniosły efekt w postaci atrakcyjnej dla młodego klienta przestrzeni zakupowej.
Nowy, koncepcyjny salon marki miał swoją premierę w maju w ekskluzywnym centrum handlowym w Poznaniu – Półwiejska 42. Wyjątkowy design i atmosfera przyciągają codziennie wielu nowych, młodych ludzi, którzy szybko zaczęli identyfikować się z wizerunkiem marki.
–
Koncepcja aranżacji wnętrza ma szczególne znaczenie dla podejmowania decyzji zakupowych. Dlatego dla uzyskania właściwego efektu zastosowano szereg prostych rozwiązań i surowych materiałów wykończeniowych preferowanych przez tą specyficzną grupę klientów – podkreśla Rafał Kilian. Ekspozytory i stojaki wykonano z elementów z surowego drewna. Stalowe konstrukcje witryn inspirowane są designem hal fabrycznych. Soczyste kolory, dobór detali, sposób wykończenia elementów dekoracyjnych poprzez swoją oryginalność wpływają na doświadczenia zakupowe i lepsze kojarzenie marki.
Zadaniem Norco było zaadoptowanie konceptu aranżacji do realiów konkretnego sklepu. –
Jesteśmy szczególnie dumni z oddania klimatu marki w najmniejszych detalach. Cały wystrój sklepu jest odpowiedzią na potrzeby młodych odbiorców. Norco doskonale zrealizowało wizję projektanta i zadbało o to, aby przynosiła ona efekty w przestrzeni sprzedażowej. Wyposażenie zostało dopracowane pod względem designu oraz użyteczności podczas codziennej eksploatacji. Elementy wystroju sklepu są wytrzymałe i ergonomiczne, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Sam proces zakupowy to skomplikowane doświadczenie angażujące wszystkie zmysły, gdzie nabywca znajduje się pod silnym wpływem otoczenia. Dlatego ważne jest aby było ono niespotykane i dostarczało wyjątkowych doznań, szczególnie dla tak wymagającego odbiorcy, jakim jest młody klient – podkreśla Rafał Kilian.
Norco:
Ekspert w zakresie rozwiązań kompleksowego wyposażenia przestrzeni handlowych, ekspozycyjnych i publicznych. Dysponuje pakietem usług budowlanych, projektowych, produkcyjnych, logistycznych, montażowych i serwisowych. W Norco projektami zarządza zespół doświadczonych fachowców, których zadaniem i celem jest pełne wsparcie klienta na każdym etapie realizacji prac oraz gwarancja bezpieczeństwa prowadzonego projektu. Firma należy do Norco Spectra Group i wykonuje wymagające realizacje dla klientów w Skandynawii i Europie Środkowo-Wschodniej. Zgodnie ze skandynawską tradycją stosuje proste, ale najbardziej efektywne i przyjazne rozwiązania. W portfolio Norco znajdują się m.in. realizacje dla Reserved, Cropp, Mohito, Sinsay, Top Secret, Carry, CCC, Venezia, Sport 1, Duka, Samsung, Super-Pharm, Inmedio, Relay, Ruch.
www.norco.pl