Norco: Generacja Z na zakupach

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-09-07 | 13:00
Coraz częściej atrakcyjnym klientem dla sieci handlowych staje się młody, świadomy swoich potrzeb klient, który chce poczuć się wyjątkowy i docenia dedykowaną mu przestrzeń zakupową. Chętniej kupuje w otoczeniu, które jest dla niego przyjazne, gdzie czuje się tak dobrze, jak w domu czy w ulubionym klubie. W przypadku młodego odbiorcy ważne jest porozumiewanie się zrozumiałym dla niego kodem i używanie w tej komunikacji narzędzi, którymi posługuje się na co dzień.
Taka właśnie jest generacja Z - klient marki Cropp, dla której powstał nowy koncept przestrzeni handlowej. Odbiorcami marki są młodzi, urodzeni po 1995 roku ludzie, którzy w świecie technologii czują się jak ryby w wodzie. Naturalni, nikogo nie udający, odważni, szczerzy i bezpośredni. Innowacje mają ułatwiać im życie, być intuicyjne w obsłudze i maksymalnie użyteczne. Ze względu na stale rosnącą grupę tych klientów, marka Cropp zdecydowała się odświeżyć swoje dotychczasowe sklepy. Z myślą o nich powierzono Norco zadanie wykonania przestrzeni, która służy nie tylko zakupom, ale oferuje wartość dodaną.
Wychodząc naprzeciw młodym klientom przygotowano dedykowany koncept aranżacji przestrzeni handlowej. Rewolucji poddano całą architekturę sklepu – poczynając od witryny, kasy i strefy sprzedaży, kończąc na przymierzalniach. Wnętrze utrzymane w klimacie squa’tu, garażu i hali przemysłowej zostało dedykowane młodym odbiorcom ceniącym sobie relacje z rówieśnikami, którzy poprzez strój chcą zamanifestować swoją niezależność.
Stworzono przestrzeń, która poza sprzedażą ma również dostarczyć rozrywki i pozwolić miło spędzić czas. Zakupy w Cropp wiążą się teraz z dodatkowymi udogodnieniami w postaci stref relaksu z PlayStation czy pierwszej w całej sieci LPP strefy Wi-Fi z tabletami. Nie ma już tradycyjnych witryn, zamiast nich pojawiły się multimedia. Zamontowano 95-calowy monitor, na którym można grać na xBoxie.
– Nowe pokolenie klientów oczekuje dużej elastyczności. Intensywnie korzysta z nowych technologii, ale sklep nadal pozostaje dla niego jednym z najważniejszych miejsc dokonywania zakupów – mówi Rafał Kilian, VP Norco Sp. z o.o. – Koncentrujemy się na inteligentnych rozwiązaniach i jesteśmy otwarci na innowacje. Nasze kompetencje w kompleksowym wyposażaniu sklepów, w połączeniu z wizją projektową marki Cropp, przyniosły efekt w postaci atrakcyjnej dla młodego klienta przestrzeni zakupowej.
Nowy, koncepcyjny salon marki miał swoją premierę w maju w ekskluzywnym centrum handlowym w Poznaniu – Półwiejska 42. Wyjątkowy design i atmosfera przyciągają codziennie wielu nowych, młodych ludzi, którzy szybko zaczęli identyfikować się z wizerunkiem marki.
– Koncepcja aranżacji wnętrza ma szczególne znaczenie dla podejmowania decyzji zakupowych. Dlatego dla uzyskania właściwego efektu zastosowano szereg prostych rozwiązań i surowych materiałów wykończeniowych preferowanych przez tą specyficzną grupę klientów – podkreśla Rafał Kilian. Ekspozytory i stojaki wykonano z elementów z surowego drewna. Stalowe konstrukcje witryn inspirowane są designem hal fabrycznych. Soczyste kolory, dobór detali, sposób wykończenia elementów dekoracyjnych poprzez swoją oryginalność wpływają na doświadczenia zakupowe i lepsze kojarzenie marki.
Zadaniem Norco było zaadoptowanie konceptu aranżacji do realiów konkretnego sklepu. – Jesteśmy szczególnie dumni z oddania klimatu marki w najmniejszych detalach. Cały wystrój sklepu jest odpowiedzią na potrzeby młodych odbiorców. Norco doskonale zrealizowało wizję projektanta i zadbało o to, aby przynosiła ona efekty w przestrzeni sprzedażowej. Wyposażenie zostało dopracowane pod względem designu oraz użyteczności podczas codziennej eksploatacji. Elementy wystroju sklepu są wytrzymałe i ergonomiczne, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Sam proces zakupowy to skomplikowane doświadczenie angażujące wszystkie zmysły, gdzie nabywca znajduje się pod silnym wpływem otoczenia. Dlatego ważne jest aby było ono niespotykane i dostarczało wyjątkowych doznań, szczególnie dla tak wymagającego odbiorcy, jakim jest młody klient – podkreśla Rafał Kilian.


Norco:
Ekspert w zakresie rozwiązań kompleksowego wyposażenia przestrzeni handlowych, ekspozycyjnych i publicznych. Dysponuje pakietem usług budowlanych, projektowych, produkcyjnych, logistycznych, montażowych i serwisowych. W  Norco projektami zarządza zespół doświadczonych fachowców, których zadaniem i celem jest pełne wsparcie klienta na każdym etapie realizacji prac oraz gwarancja bezpieczeństwa prowadzonego projektu. Firma należy do Norco Spectra Group i wykonuje wymagające realizacje dla klientów w Skandynawii i Europie Środkowo-Wschodniej. Zgodnie ze skandynawską tradycją stosuje proste, ale najbardziej efektywne i przyjazne rozwiązania. W portfolio Norco znajdują się m.in. realizacje dla Reserved, Cropp, Mohito, Sinsay, Top Secret, Carry, CCC, Venezia, Sport 1, Duka, Samsung, Super-Pharm, Inmedio, Relay, Ruch.
www.norco.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-12-12 do 2015-12-23

Norco: Generacja Z na zakupach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.