Szwedzka sieć odzieżowa H&M uruchomiła oryginalną kampanię marketingową, której towarzyszy projekt "H&M Sport Camp". Jego uczestnicy mogą wymieniać spalone podczas treningów kalorie na ubrania lub akcesoria z kolekcji HM Sport, które będą dostępne w pop-up store działającym na terenie eventu.
H&M zachęca do wzięcia udziału w darmowych treningach organizowanych w ramach "H&M Sport Camp", dzięki którym jego uczestnicy wygenerują nietypowy środek płatniczy - własne kalorie. W przypadku treningu funkcjonalnego Trx, Fit and Jump oraz Kettlebell należy zapisać się na 40 minut przed jego rozpoczęciem w recepcji na terenie eventu H&M Sport Camp. Bierze w nich udział pierwsze 25 zapisanych osób. Ograniczenia nie dotyczą treningów Open.
W pop-up store dostępny będzie cennik ubrań w kaloriach. Po treningu wystarczy pokazać swój karnet obsłudze i odebrać spalone podczas ćwiczeń kalorie. Na uczestników czekają topy sportowe, legginsy, koszulki, bluzy i wiele innych produktów ze sportowej linii damskiej i męskiej marki H&M.
Projekt zostanie zrealizowany w dniach od 8 do 9 sierpnia na Agrykoli w Warszawie. Kampanii przyświeca motto "Trenujesz – kupujesz!".
Tagi: