Od kilku dni na piętrze galerii handlowej Manufaktury działa nowy salon ogólnopolskiej sieci Soczewki24. Sklep w Manufakturze to 20. lokal prowadzony pod marką Soczewki24 w Polsce i jednocześnie pierwszy z tym szyldem w Łodzi: -
Manufaktura to jedno najbardziej znanych miejsc w Polsce, wyjątkowa ze względu na styl, wielkość oraz działalność wykraczającą szeroko poza ramy handlu. Z tego powodu wybraliśmy Manufakturę jako miejsce na pierwszy w Łodzi salon Soczewki24” - mówi Izabela Fojcik, kierownik działu marketingu Soczewki24/Viu Viu Optica.
Wystrój salonu w Manufakturze nawiązuje do stylu loftowo-industrialnego, chociażby poprzez wykorzystanie tynku strukturalnego czy połączenie elementów drewnianych i metalowych.
Dodatkowo w salonie w Manufakturze w najbliższych dniach powstanie specjalna strefa Ray-Ban poświęcona tej ikonie mody i najbardziej rozpoznawalnej marce okularów na świecie.
Ekspozycja ponad 100 modeli opraw i okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban doskonale wpisuje się w koncepcję salonów Soczewki24, dzięki specjalnym industrialnym wieżom i dekoracjom łączącym metal, drewno i szkło.
Soczewki24 to polska sieć salonów optycznych, zlokalizowanych głównie w centrach handlowych w największych miastach w Polsce. Oferta sieci obejmuje sprzedaż okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych oraz soczewek kontaktowych i akcesoriów związanych z ich pielęgnacją. W salonie Soczewki24 w Manufakturze dodatkowo można skorzystać z profesjonalnego badania wzroku. Klienci mają do wyboru oprawki i okulary przeciwsłoneczne m.in. z kolekcji znanych marek: Ray-Ban, GUESS, Versace czy Tommy Hilfiger oraz soczewki okularowe pochodzące od najlepszych dostawców w branży optycznej takich jak HOYA, Szajna oraz Rodenstock. W salonach Soczewki24 w stałej sprzedaży dostępne są również soczewki kontaktowych w szerokim zakresie mocy, w tym najpopularniejsze na polskim rynku soczewki produkowane przez Johnson&Johnson, Alcon, Bausch&Lomb, a także płyny do ich pielęgnacji.
Salon w Manufakturze ma powierzchnię 35,03 m kw.
Tagi: