Odważny design, dodatkowe elementy, większa dynamika i zgodność z najświeższymi trendami w Internecie. Wystartowała wiosenna odsłona witryny internetowej marki Hot Oil. Utworzenie nowej strony jest jednym z elementów procesu odświeżania należącej do firmy Wójcik Fashion marki Hot Oil.
–
Przygotowując się do tworzenia nowej strony marki Hot Oil, staraliśmy się zrozumieć świat naszego klienta, młodych indywidualistów, trochę niepokornych duchem i żądnych wrażeń. Dlatego zdecydowaliśmy się podzielić serwis na dwa elementy „Nie dla chłopców” i „Nie dla dziewczyn”. Po kliknięciu przenoszą one użytkowników w wyjątkowe, odmienne światy. Klimat podróży, przygody i Moda dla Młodych – warto zobaczyć wiosenną odsłonę naszej strony – mówi Magdalena Staszczyk, Brand Manager Wójcik Fashion, właściciela Hot Oil.
Witryna hotoil.pl dedykowana jest, podobnie jak ubrania marki Hot Oil, młodym ludziom w wieku 7-14 lat. Projektanci serwisu dołożyli wszelkich starań, aby strona była przyjazna i komfortowa w użytkowaniu. Jest to wynik przede wszystkim jej funkcjonalności, intuicyjnej nawigacji i takiego rozmieszczenia informacji, aby były one łatwo i szybko dostępne.
Serwis został zaprojektowany i wykonany przez agencję marketingu zintegrowanego Trendmaker. Debiut strony wesprze kampania promocyjna w Internecie oraz aktywności
w sklepach sieci.
Marka odzieży Hot Oil, należąca od 2009 roku do Wójcik Fashion, lidera na rynku ubrań dla dzieci w segmencie marek premium, reprezentuje styl young casual. Łączy modę z młodzieżowym luzem i kieruje kolekcje do młodzieży dynamicznej, wymagającej, ceniącej wygodę, otwartej na szybkie zmiany i odrobinę szaleństwa w stylu.
Zobacz sklepy Hot Oil w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Hot Oil
Tagi: