Wśród nich klienci znajdą m.in. wskazane w badaniu suszone owoce. Oprócz tego rozszerzeniu uległa oferta przekąsek, w tej kategorii można znaleźć np. chrupki kukurydziane, chipsy z soczewicy, miks past warzywnych, wafle bez cukru lub bezglutenowe biszkopty z galaretką. Oferta nabiałowa została wzbogacona m.in. o mleko bez laktozy, mleko kozie w proszku oraz o śmietankę do kawy bez laktozy. Nowe produkty znajdą także osoby szukające produktów bez glutenu, w tym chleb wyśmienity bez glutenu, bułkę tartą bez glutenu czy słodkie przekąski.
W Netto od dawna słuchamy klientów i jesteśmy otwarci na ich sugestie i wskazówki.Tym razem zrobiliśmy kolejny krok i jeszcze przed wprowadzeniem na półki nowych produktów, zapytaliśmy o zdanie osoby, z myślą o których poszerzamy asortyment. Taką możliwość stwarza nam nowoczesne narzędzie badawcze, jakim jest Opinello. Podpowiedzi klientów okazały się bardzo cenne i inspirujące, odkryły nową perspektywę przed naszą Półką Zdrowia. Dziękujemy wszystkim, którzy wypełnili ankietę. Na pewno będziemy kontynuować ten kierunek. Przeprowadzone badanie jednoznacznie pokazało nam, że produkty certyfikowane i zdrowe zamienniki cieszą się największą popularnością spośród oferty dostępnej w ramach „Półki Zdrowia”. Jednocześnie wyniki badania potwierdziły nasze założenie, że ważny jest także aspekt edukacyjny. Na przykład produkty z obniżoną zawartością cukru, których tak chętnie poszukują klienci, znajdują się na regałach z żywnością przeznaczoną dla diabetyków
– mówi Daniel Grabka, dyrektor Zakupów Netto Polska.
Netto zapowiada kontynuację tego kierunku pracy nad asortymentem i poszerzanie kolejnych kategorii o produkty wskazane przez klientów.