Neinver zwiększył sprzedaż w centrach outlet

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-10-05 | 17:30
Odwiedzalność w europejskich centrach outlet zarządzanych przez Neinver zwiększyła się o 7% w pierwszej połowie 2011 r. Pojawiło się w nich w sumie ponad 14,5 mln klientów. W pierwszych sześciu miesiącach 2011 roku, sprzedaż w centrach outlet Neinver wyniosła 300 mln euro, co stanowi 15% wzrost w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Stale rośnie sprzedaż oraz liczba klientów centrów zarządzanych przez Neinver, drugiego co do wielkości operatora centrów outlet w Europie.
Od stycznia do czerwca tego roku, centra outlet należące do Neinver odwiedziło łącznie 14,5 miliona osób, co oznacza 7% wzrost liczby klientów w porównaniu z ubiegłym rokiem. Rośnie lojalność konsumentów, którzy wracali do centrum średnio od 13 do 15 razy w ciągu roku, aż 75% z nich dokonało zakupów.
- Wyniki osiągnięte przez Neinver potwierdzają pozycje firmy wśród liderów segmentu centrów outlet w Europie. Bardzo dobre i zgodne z oczekiwaniami rekordy sprzedaży w pierwszej połowie roku dowodzą, jak istotne dla strategii jest zaangażowanie we współprace z najemcami i budowanie lojalności wśród konsumentów – powiedziała Barbara Topolska, Dyrektor Generalna Neinver Polska.
Neinver zarządza obecnie 260 000 mkw. powierzchni handlowej w Europie i wprowadza plan, który zakłada jej podwojenie do 2013 roku. Realizacja tego celu pozwoli firmie stać się europejskim liderem, z prawie 17% udziałem w rynku centrów outlet już do końca 2012.
Dane całkowite są oparte na podstawie wzrostów zanotowanych w każdym z krajów, w których firma Neinver prowadzi działalność.
W Polsce, gdzie Neinver jest pionierem koncepcji centrum outlet i pozostaje liderem sektora z trzema działającymi obiektami, zanotowano ponad 1,5 miliona odwiedzin. Wzrost wskaźnika odwiedzin wyniósł 6%, a łączna sprzedaż 49 mln euro, czyli 5% więcej w porównaniu z pierwszą połową 2010 r.
Dobre rezultaty na rynku niemieckim i otwarcie czwartej fazy Zweibrücken The Style Outlets znajdują odzwierciedlenie we wzroście sprzedaży i wskaźniku odwiedzin. Największe centrum w Niemczech, o powierzchni handlowej 30 300 mkw., odnotowało w pierwszej połowie roku 1,5 miliona gości, 30% więcej w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Dodatkowo sprzedaż przekroczyła 60 mln euro, co stanowi wzrost  o 28%.
W Hiszpanii, Factory Las Rozas, Factory San Sebastián de los Reyes, Factory Getafe i Factory Sevilla Aeropuerto osiągnęły w pierwszym półroczu łączny wynik powyżej 5 milionów odwiedzin, czyli o 8% więcej niż w ubiegłym roku. Sprzedaż wzrosła do 80 milionów euro, czyli o 10% więcej niż przed dwunastoma miesiącami.
Na rynku włoskim, Vicolungo The Style Outlets i Castel Guelfo The Style Outlets również osiągnęły satysfakcjonujące wyniki w sprzedaży oraz liczby klientów w pierwszym półroczu. Pomimo tego, że jest to rynek dojrzały, ze stałą liczbą wizyt w centrach handlowych, centra outlet Neinver odnotowują ciągły wzrost odwiedzalności. W pierwszych sześciu miesiącach wskaźnik wizyt w centrum zwiększył się we Włoszech o 5%, osiągając wynik 3 mln klientów. Przełożyło się to na 18% wzrost sprzedaży, co dało 93,5 miliona euro w okresie od stycznia do czerwca.
Portugalia zwiększyła sprzedaż o około 10%, osiągając 30 milionów euro w centrum Vila Do Conde The Style Outlets.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Neinver zwiększył sprzedaż w centrach outlet

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.