Stale rośnie sprzedaż oraz liczba klientów centrów zarządzanych przez Neinver, drugiego co do wielkości operatora centrów outlet w Europie.
Od stycznia do czerwca tego roku, centra outlet należące do Neinver odwiedziło łącznie 14,5 miliona osób, co oznacza 7% wzrost liczby klientów w porównaniu z ubiegłym rokiem. Rośnie lojalność konsumentów, którzy wracali do centrum średnio od 13 do 15 razy w ciągu roku, aż 75% z nich dokonało zakupów.
-
Wyniki osiągnięte przez Neinver potwierdzają pozycje firmy wśród liderów segmentu centrów outlet w Europie. Bardzo dobre i zgodne z oczekiwaniami rekordy sprzedaży w pierwszej połowie roku dowodzą, jak istotne dla strategii jest zaangażowanie we współprace z najemcami i budowanie lojalności wśród konsumentów – powiedziała Barbara Topolska, Dyrektor Generalna Neinver Polska.
Neinver zarządza obecnie 260 000 mkw. powierzchni handlowej w Europie i wprowadza plan, który zakłada jej podwojenie do 2013 roku. Realizacja tego celu pozwoli firmie stać się europejskim liderem, z prawie 17% udziałem w rynku centrów outlet już do końca 2012.
Dane całkowite są oparte na podstawie wzrostów zanotowanych w każdym z krajów, w których firma Neinver prowadzi działalność.
W Polsce, gdzie Neinver jest pionierem koncepcji centrum outlet i pozostaje liderem sektora z trzema działającymi obiektami, zanotowano ponad 1,5 miliona odwiedzin. Wzrost wskaźnika odwiedzin wyniósł 6%, a łączna sprzedaż 49 mln euro, czyli 5% więcej w porównaniu z pierwszą połową 2010 r.
Dobre rezultaty na rynku niemieckim i otwarcie czwartej fazy Zweibrücken The Style Outlets znajdują odzwierciedlenie we wzroście sprzedaży i wskaźniku odwiedzin. Największe centrum w Niemczech, o powierzchni handlowej 30 300 mkw., odnotowało w pierwszej połowie roku 1,5 miliona gości, 30% więcej w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Dodatkowo sprzedaż przekroczyła 60 mln euro, co stanowi wzrost o 28%.
W Hiszpanii, Factory Las Rozas, Factory San Sebastián de los Reyes, Factory Getafe i Factory Sevilla Aeropuerto osiągnęły w pierwszym półroczu łączny wynik powyżej 5 milionów odwiedzin, czyli o 8% więcej niż w ubiegłym roku. Sprzedaż wzrosła do 80 milionów euro, czyli o 10% więcej niż przed dwunastoma miesiącami.
Na rynku włoskim, Vicolungo The Style Outlets i Castel Guelfo The Style Outlets również osiągnęły satysfakcjonujące wyniki w sprzedaży oraz liczby klientów w pierwszym półroczu. Pomimo tego, że jest to rynek dojrzały, ze stałą liczbą wizyt w centrach handlowych, centra outlet Neinver odnotowują ciągły wzrost odwiedzalności. W pierwszych sześciu miesiącach wskaźnik wizyt w centrum zwiększył się we Włoszech o 5%, osiągając wynik 3 mln klientów. Przełożyło się to na 18% wzrost sprzedaży, co dało 93,5 miliona euro w okresie od stycznia do czerwca.
Portugalia zwiększyła sprzedaż o około 10%, osiągając 30 milionów euro w centrum Vila Do Conde The Style Outlets.
Tagi: