Neckermann cieszy się z wyników przedsprzedaży Lata 2012

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-02-27 | 12:23
Neckermann kończy dwa pierwsze miesiące sprzedaży letniej oferty z bardzo dobrym wynikiem. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, biuro podróży odnotowuje 21% wzrost sprzedaży oferty lotniczej.
Wyniki wyraźnie wskazują na wzrost udziału Neckermanna na rynku lotniczej turystyki wyjazdowej. Według raportu opublikowanego w dniu 7.02.2012 przez Polski Związek Organizatorów Turystyki, skumulowana sprzedaż oferty lotniczej całego rynku w stosunku do roku poprzedniego wzrosła w tym czasie zaledwie o 2,7%.
- Wyniki przedsprzedaży letniej oferty są dla nas bardzo obiecujące – mówi Jacek Dąbrowski, dyrektor produktu Neckermann Polska. – Liczne nowości, większe sprofilowanie oferty a także skuteczna polityka cenowa, dają oczekiwane rezultaty - dodaje.
W okresie przedsprzedaży najczęściej wybieranymi kierunkami były: Turcja, Grecja, Hiszpania i Bułgaria. Turcja i Bułgaria to destynacje, które osiągnęły najwyższe wzrosty sprzedaży w porównaniu do roku poprzedniego. Letnia oferta Neckermanna to blisko 100 kierunków i 1500 hoteli, które biuro podróży prezentuje na łamach 6 katalogów. Klienci mogą wylecieć na wakacje z 10 lotnisk w Polsce, w tym po raz pierwszy ze Szczecina i Rzeszowa.
Ze statystyk biura podróży wynika, iż wczesna rezerwacja wyjazdów jest szczególnie popularna wśród rodzin. Ponad 59 % rezerwacji w okresie przedsprzedaży to wyjazdy rodzinne, w tym przede wszystkim z nowego katalogu „Rodzinne wakacje”.
- Specjalny katalog z wyselekcjonowaną ofertą dla rodzin okazał się strzałem w dziesiątkę – podsumowuje Jacek Dąbrowski. - Absolutnym hitem sprzedaży, będącym zarazem nowością na rynku jest prezentowana w nim aquamania, czyli hotele z parkami wodnymi – dodaje.
W sezonie Lato 2012 Neckermann jest także bardziej konkurencyjny cenowo. To wynik nowej strategii obejmującej bezpośredni zakup miejsc lotniczych – wcześniej biuro podróży korzystało z pośrednictwa brokera lotniczego - a także własne kontraktowanie hoteli. Jedną z istotnych zmian organizacyjnych było powołanie managera do spraw kontraktowania hoteli, który na bieżąco renegocjuje ich ceny, tak aby były jak najbardziej korzystne dla polskich klientów. Dzięki temu, mimo znaczących wzrostów cen ropy naftowej i kursów walut w stosunku do roku poprzedniego, ceny wycieczek nie zmieniły się, a w hotelach najczęściej wybieranych przez klientów są niższe. Atutem oferty Neckermanna jest też wyróżniająca go na rynku bezpłatna gwarancja niezmiennej ceny.
Neckermann stawia na szerszą komunikację z siecią sprzedaży. W styczniu br. uruchomił nowe narządzie tzw. webinarium, czyli spotkania z biurami przez internet. Touroperator intensywnie rozwija sieć salonów a marka Neckermann nieustannie przyciąga franczyzobiorców. Tylko w ostatnim półroczu touroperator otworzył 12 nowych biur, zwiększając sieć salonów firmowych do 70.
W roku 2011 obroty Neckermanna wzrosły o około 11 proc. i wyniosły 264,1 mln złotych. Jako jeden z nielicznych touroperatorów na rynku polskim zakończył rok z dodatnim wynikiem finansowym.
- W roku 2011 wzrosły nam także kapitały własne do poziomu 37,7 mln zł i możemy pochwalić się najwyższym na rynku wskaźnikiem ich relacji do przychodów, który wynosi 14,3%. Wskaźnik ten świadczy o stabilności i bezpieczeństwie działania biura – podsumowuje Dąbrowski.
W 2012 r. Neckermann Polska został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku po raz kolejny zdobywając prestiżowy tytuł Superbrand.
Zobacz Biura Podróży Neckermann w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-01-26 do 2012-01-31

Zobacz także

Neckermann cieszy się z wyników przedsprzedaży Lata 2012

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.