English Home, turecka marka, która debiutowała w Polsce w sierpniu 2014 r. dąży do osiągnięcia pozycji lidera na polskim rynku dodatków i wyposażenia wnętrz. W lipcu otworzyła właśnie 15. salon firmowy, a do końca roku zamierza podwoić liczbę punktów sprzedaży w naszym kraju.
Po wstępnej fazie rozwoju w 2014 r., podczas której uruchomiono 6 salonów English Home w Polsce, przyszedł czas na dynamiczny etap w działalności firmy. Jak przyznaje Jacek Słonina, country manager English Home, początkowo przedstawiciele wynajmujący powierzchnie handlowe podchodzili do marki z dużą rezerwą. -
Dzisiaj o wiele łatwiej jest nam pozyskać dobre lokalizacje w centrach handlowych. Nie mieliśmy większych problemów poza efektywnym zorganizowaniem dostaw. Tak naprawdę prawdziwym wyzwaniem było zorganizowanie firmy od podstaw w tak krótkim czasie - podsumowuje.
Dziś plany rozwoju English Home są dalekosiężne i zakładają cele nawet w perspektywie 2 kolejnych lat. -
Do końca 2015 będziemy mieli około 30 salonów. Do końca 2016 r. staniemy się liderem w swojej branży na polskim rynku - mówi Jacek Słonina.
W kręgu zainteresowań firmy, z uwagi na specyfikę handlu w Polsce, pozostają nadal centra i galerie handlowe. Strategia rozwoju sieci w drugim roku działalności na polskim rynku nie wyklucza jednak również otwarć przy ulicach handlowych.
English Home oferuje głównie artykuły tekstylne w dobrej jakości i cenie. Pierwszy sklep został otwarty niedaleko Grand Bazar w Stambule w 2008 roku. Coraz większa popularność zaowocowała utworzeniem marki English Home. Na świecie liczy ponad 300 salonów i jest liderem w Turcji. Jej punkty sprzedaży znajdują się również na Ukrainie, w Rumunii, Bułgarii oraz w Grecji.
Tagi: