Wraz z początkiem roku sieć centrów dietetycznych Naturhouse powiększyła się o kolejne placówki. Obecna na rynku od 10 lat firma ma już 300 punktów zlokalizowanych zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Sieć oferuje specjalistom z zakresu dietetyki możliwość rozwinięcia własnego biznesu w ramach umowy franczyzowej.
Firma stworzyła specjalny projekt Naturhouse-mini, skierowany do osób chcących otworzyć własny gabinet dietetyczny pod marką Naturhouse w miastach do 20 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca jest jednocześnie specjalistą – dietetykiem pracującym w punkcie oraz jego właścicielem.
Sieć zatrudnia blisko 400 dietetyków i ponad 400 asystentów. Każdy z pracowników ma zapewnioną umowę o pracę oraz przede wszystkim możliwość zdobycia doświadczenia w pracy dla międzynarodowej firmy, będącej obecnie jednym z liderów na rynku usług dietetycznych.
Tagi: