Natura rozwija się bardzo intensywnie. Powstaje coraz więcej nowych sklepów zarówno w dużych polskich miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Obecnie spółka skupia się przede wszystkim na systemie drogerii agencyjnych, przy czym rozwijany jest pakiet wsparcia marketingowego dla potencjalnych inwestorów. Sieć liczy obecnie 243 drogerie własne, 24 prowadzone w systemie agencyjnym oraz 10 placówek, które działają przy aptekach Dbam o Zdrowie. Nowe salony otwierane są nie tylko w centrach handlowych, ale również w wolnostojących lokalach, np. przy ulicach handlowych, ponieważ Natura stawia na relacje z klientem.
-
Inicjujemy otwieranie kolejnych placówek Natury tak, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy doceniają rodzime marki i różnorodny asortyment. Pragniemy, żeby nasze produkty były dostępne dla jak najszerszej grupy konsumentów. Jednocześnie wspieramy rodzimy biznes, dlatego współpracujemy z polskimi inwestorami i producentami - mówi Albert Kot, krajowy menadżer ds. rozwoju sieci franczyzowej i agencyjnej.
Na umowę agencyjną mogą zdecydować się osoby, które chcą ponieść jak najmniejsze ryzyko. Jest to też forma wymagająca mniejszych nakładów finansowych. W systemie agencyjnym pracuje się w imieniu i na rzecz właściciela sieci. Taka formuła współpracy może być bardziej przystępna niż np. franczyza. Przedsiębiorca pozostaje właścicielem sklepu, zarządza nim oraz pracownikami. Spółka ocenia natomiast potencjał wybranych punktów handlowych, zarządza całym asortymentem kosmetycznym i podpowiada, jak dobrać produkty w zależności od lokalizacji. Sklep jest nieustannie zaopatrywany, aby miał na czym zarabiać. W związku z tym przedsiębiorca nie musi się obawiać zmian koniunkturalnych, ponieważ niezależnie od nich, towar i tak zostanie dostarczony. Inwestorzy mogą zatem liczyć na pełne wsparcie przy rozpoczęciu oraz w trakcie działalności.
Tagi: