Najwyższe standardy obsługi klienta w perfumeriach Marionnaud

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-08-09 | 14:02
Sieć salonów Marionnaud znajduje się w czołowej dziesiątce pod względem profesjonalnej obsługi klienta - tak wynika z badań szwedzkiej firmy Daymaker, przeprowadzonej wśród 125 sieci handlowych w Polsce. Jednocześnie perfumerie Marionnaud uplasowały się na pierwszym miejscu wśród sieci perfumerii selektywnych.
Na początku tego roku firma Daymaker, specjalizująca się w doradztwie sieciom sklepów, przeprowadziła badanie, którego wyniki zawierają w sobie obraz jakości obsługi klienta w 125 sieciach handlowych obecnych w naszym kraju. Biorąc pod uwagę wnętrze i otoczenie sklepu, pierwsze wrażenie, rozpoznanie potrzeb klienta, wiedzę sprzedawców, proces sprzedaży oraz pożegnanie wyodrębniono najlepsze oraz najsłabsze pod względem obsługi klienta sieci handlowe w Polsce. - Badanie poziomu obsługi klienta przeprowadziliśmy w Polsce już po raz drugi - mówi Sofia Valentin, dyrektor generalna Daymaker. - W większości sieci handlowych pracownicy chcą zapewnić wysokiej jakości obsługę, jednak nie wszyscy wiedzą, jak to zrobić – dodaje.
 
Najlepsze wyniki uzyskały branże, w których kładzie się nacisk na indywidualne podejście do klienta, jak ekskluzywna biżuteria, operatorzy telefonii komórkowych czy też perfumerie na czele z Marionnaud. Wspólną cechą ich procesu sprzedaży jest zachowanie stałych bliskich relacji z klientem poprzez zapewnienie wysokiego poziomu obsługi, porad i konsultacji w miejscu zakupu. - Badając perfumerie Marionnaud dało się odczuć, że konsultantki naprawdę zrozumiały jak zapewnić dobrą obsługę i robią to z sercem - ocenia Sofia Valentin. - Zdają sobie sprawę jak ważną rolę odgrywa przywitanie i interakcja z klientem, traktują go jak partnera, któremu z zaangażowaniem chcą doradzić i pomóc - podsumowuje.
Każdy klient odwiedzający perfumerie Marionnaud na wstępie jest ciepło powitany, po czym konsultant w indywidualny sposób rozpoczyna z nim rozmowę. - Pracownicy naszej perfumerii występują w roli konsultantów i specjalistów, którzy dzięki ogromnej wiedzy i troski rozpoznają faktyczne potrzeby klienta - podkreśla Sylwia Zgoda, odpowiedzialna za politykę szkoleniową Marionnaud Parfumeries. - A nasi klienci , którzy czują,  że maja  szansą dostać cenne porady dostosowane do  ich potrzeb i własnych  doświadczeń, częściej i chętniej do nas wracają - dodaje.
Pracownikom pozostawia się swobodę w wyborze i wypracowaniu własnego indywidualnego stylu konsultacji. Klient jest obsługiwany przez jednego konsultanta od początku do końca jego wizyty w salonie. Dzięki temu może poczuć się jak mile widziany gość, który przyszedł z oczekiwaną wizytą. Dzięki butikowemu charakterowi perfumerii może też poczuć wyjątkową atmosferę podczas zakupów, zapewniającą więcej prywatności i przestrzeni na indywidualne konsultacje.
Jednym ze znaków rozpoznawczych sieci Marionnaud w Polsce, jak dotąd zarezerwowanym tylko dla bardzo ekskluzywnych branż na świecie, jest szczególny sposób wręczania dokonanych zakupów. Dzięki temu klient czuje, że jest traktowany w sposób wyjątkowy. Podczas każdej wizyty w perfumerii Marionnaud klient zostaje poinformowany o kosmetyku czy nowościach, z którymi warto się zapoznać. Może też liczyć na propozycję zakupu dodatkowego produktu, który w zdecydowany sposób wzmocni efekt wybranego przez siebie wcześniej kosmetyku, podpowiadając na przykład jak skorzystać efektywnie z całej siły ukrytej w słoiczku kremu poprzez regularne używanie produktów do złuszczania skóry. Dzięki temu klient perfumerii Marionnaud ma poczucie, że konsultant dzieli się z nim wiedzą i doświadczeniem, przekazując cenne wskazówki językiem codziennym i zrozumiałym dla niego.
To, co wyróżnia najlepszą sieć perfumerii luksusowych Marionnaud, to przede wszystkim  rozpoznanie potrzeb klienta i zapewnienie mu możliwości bieżącej konsultacji poprzez indywidualne podejście. - Ważne jest dla nas to, aby klient czuł, że jesteśmy dla niego partnerem, który chce doradzić i potrafi pomóc - przyznaje Sylwia Zgoda.  - Dla zapewnienia maksymalnego komfortu z wizyty w perfumeriach Marionnaud zamiast olbrzymiej przestrzeni oferujemy olbrzymie serce.
Zobacz perfumerie Marionnaud w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Najwyższe standardy obsługi klienta w perfumeriach Marionnaud

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.