21 października odbyło się otwarcie kolejnego supermarketu Piotr i Paweł. Sklep mieści się przy ul. Koszykowej 63 w Warszawie. Nowością w tym wyjątkowym supermarkecie jest również program lojalnościowy Podwajamy Rabaty, z którego klienci Piotra i Pawła w Hali Koszyki korzystać będą jako pierwsi w Warszawie. Sieć posiada już 138 sklepów na terenie całej Polski.
Piotr i Paweł w warszawskiej galerii to jedna z najnowocześniejszych formuł supermarketu w Polsce, dostosowana do zrewitalizowanego otoczenia, w którym powstał. Założenia przyświecające odnowionej, przedwojennej Hali-niegdyś kultowemu targowi warszawiaków -znalazły odzwierciedlenie w polskim sklepie. Klimat lokalnego rynku, w którym klienci odnajdą aromat świeżego pieczywa, owoców i warzyw oraz zachwycą się ekspozycją ryb i owoców morza, oddany został dzięki nowo zaprojektowanym wnętrzom, meblom oraz odpowiedniemu oświetleniu.
Klienci poszukujący produktów zdrowych, bądź będący na specjalistycznych dietach odnajdą szeroką gamę produktów bio, bezglutenowych, bezcukrowych, sojowych, niskotłuszczowych oraz superfoods.
Nowością są specjalne strefy i stanowiska do ekspozycji i degustacji promowanych produktów. Owoce i warzywa wyeksponowane zostały nie tylko na drewnianych meblach, lecz również na specjalnych stołach chłodniczych. Dużym ułatwieniem zakupowym, pozwalającym skracać proces zakupowy, jest dostępny w formule samoobsługowej szeroki asortyment produktów świeżych, zarówno serów, wędlin jak i paczkowanego mięsa czy dań gotowych. Dodatkowej nowoczesności w przedwojennym wnętrzu doda nowa kolorystyka sklepu, elementy drewna, oświetlenia oraz samoobsługowe kasy.
Tagi: