W Silesia City Center trwa modernizacja. Kolejni najemcy mają za sobą przeprowadzki do nowych lokali i ponowne otwarcie, wśród nich m.in. Bershka, Big Star, Kazar i Próchnik. Silesia wzbogaciła się także o kolejnego, nowego najemcę - Lanĉerto.
Modernizacja oferty Silesia City Center to jeden z największych tego typu procesów w polskich centrach handlowych. To również ogromne wyzwanie dla zarządcy obiektu, zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Zmiany, jakimi Silesia poddaje swoją ofertę, odbywają się jednak niezwykle sprawnie - podkreśla dyrekcja centrum.
-
Tylko w ciągu ostatnich tygodni relokowaliśmy aż 14 salonów. Część z nich działa już w nowej lokalizacji. W części trwają jeszcze prace remontowe, które powinny zakończyć się w najbliższych dniach. Sprawnie przebiegł także proces zamykania lokali najemców, z którymi zdecydowaliśmy się rozstać. W ich miejscu już ulokowały się przeniesione sklepy dotychczasowych najemców, a także nowe marki, jakie do nas zawitały - mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.
Wśród marek, które w ostatnich tygodniach zmieniły swój adres i otwarły się ponownie w nowej lokalizacji są m.in. Bershka, Big Star, Kazar i Próchnik. Bershka zmieniła swój salon z ponad 498 m kw. na lokalizację w nowej części Silesii o powierzchni 724 m kw. Miejsce po Bershce pochłonie natomiast sąsiadujący z nią salon Zary. Tym samym ten ostatni stanie się jednym z największych na Śląsku.
W nowej odsłonie w Silesii działa także już Big Star. Sklep otwarto w miejscu działająco tu wcześniej salonu Puma. Nowy lokal ma powierzchnię ponad 136 m kw. Podmianę lokalizacji ma za sobą także Kazar. W jego miejscu od listopada działa już Komputronik. Kazar z kolei „wskoczył” na miejsce po Monnari. Nowy salon marki ma powierzchnię ponad 213 m kw. Swój salon w Silesii powiększył Próchnik - z 75 m kw. marka przeniosła się na ponad 115 m kw.
Wśród grudniowych zmian Silesii nie zabraknie także nowych otwarć. W galerii już działa salon z modą męską Lanĉerto, w połowie miesiąca otworzy się natomiast salon Twin Set Simona Barbieri. W najbliższych tygodniach oferta galerii wzbogaci się także o takie marki jak: Guess by Marciano, Clinique, Hugo Boss, Gant, Together Him oraz Clodi. Także w strefie foodcourt szykują się nowe otwarcia.
-
Zaplanowany proces modernizacji obejmie ponad 100 lokali, to jest 1/3 oferty Silesii. Pod dach galerii wprowadzone zostanie ponad 40 nowych marek. Efektem tego będzie nowa, odświeżona i niezwykle konkurencyjna oferta Silesia City Center, wypełniona zarówno popularnymi markami sieciowymi, jak również markami z wyższej półki, markami polskich projektantów, a także ciekawą oferta restauracyjną - podkreśla Piotr Gajda.
Tagi: