Najemcy inwestują
Aż 4 najemców Galerii Jurajskiej zdecydowało się w ostatnich tygodniach na znaczne powiększenie swojej powierzchni handlowej. Zmiany są konsekwencją m.in. dobrych wyników finansowych, jakie sklepy osiągają w Jurajskiej.
Na przeprowadzkę zdecydował się m.in. salon CCC. Przeniósł się on z lokalu o powierzchni 390 m kw. do niemal trzykrotnie większego salonu o powierzchni 1180 m kw. Zmiana powierzchni wiązała się także ze zmianą lokalizacji. Tym samym CCC stało się jednym z największych sklepów z butami i dodatkami w Galerii Jurajskiej.
Na taki sam ruch zdecydował się także Rossmann. Popularna drogeria powiększyła swój sklep z na 356 m kw. na 486 m kw. Marka nc+ z kolei przeniosła się z wyspy handlowej do lokalu na pasażu.
To jednak nie jedyne takie zmiany. W ciągu ostatniego roku na większą powierzchnię w Jurajskiej zdecydowały się m.in. Gino Rossi i Reserved. Co więcej, salon Reserved w Jurajskiej jest obecnie największym w Polsce i liczy sobie ponad 2800 m kw.
-
Coraz większa grupa najemców, która jest z nami od lat, decyduje się na dodatkową powierzchnię, a tym samym rozwój swojej działalności w Częstochowie. To pokazuje jak ogromny potencjał dostrzegają znane marki w obecności w Galerii Jurajskiej. Takie działania są zasługą zarówno bardzo dobrych wyników frekwencyjnych, jak również obrotów, które osiąga galeria ostatnimi laty - mówi Roman Bugajczyk dyrektor Galerii Jurajskiej.
I faktycznie galeria zakończyła I półrocze ze wzrostem odwiedzin na poziomie 4% w porównaniu do takiego samego okresu przed rokiem. Centrum notuje także stały wzrost obrotów. To sprawia, że nie tylko obecni najemcy inwestują w Jurajską, także nowe marki.
9 nowych otwarć
W lipcu swój salon otworzyła tutaj marka Taranko. Od początku sierpnia w galerii działa także salon Jean Louis David. Oferta dla dzieci wzbogaciła się natomiast ostatnio o salon Ananas z odzieżą dziecięcą marki Mayoral. Również w sierpniu do grona najemców dołączył sklep fotograficzny Fotojoker.
Wysyp nowy otwarć centrum szykuje także jesienią. W galerii pojawi się m.in. długo wyczekiwane studio fitness z siłownią oraz salon z bielizną Italian Fashion. Jurajska zapowiada także kolejne dwa otwarcia, które planowane są w ostatnim kwartale 2016.
- Rozwój oferty jest dziś kluczowy dla Galerii Jurajskiej. Widzimy, że zmiany poczynione w tym zakresie w latach ubiegłych dziś procentują mocną pozycją obiektu na rynku. Także ostatnie otwarcia mocno wpłynęły na zainteresowanie galerią. To może jeszcze bardziej wzrosnąć, kiedy jesienią otworzy się u nas studio fitness z siłownią - zapowiada Roman Bugajczyk.
Tagi: