Najemcy w lubińskiej galerii Cuprum Arena, największego centrum handlowego Zagłębia Miedziowego, zmieniają koncept wizualny. Nowoczesny wygląd, dostosowany do aktualnych trendów, zyskały trzy salony: moda męska Lavard, salon odzieżowy C&A oraz restauracja KFC.
Cuprum Arena dba o to, aby znajdujące się w niej salony na bieżąco dostosowywały się do aktualnych konceptów wizualnych marek. Zmiana designu w trzech salonach – Lavard, C&A oraz KFC – poza aspektami estetycznymi miała także na celu udoskonalenie funkcjonalności salonów i pomoc w efektywnym wyeksponowaniu produktów –
Najemcy odświeżyli wygląd swoich salonów przede wszystkim z myślą o klientach Cuprum Areny – tłumaczy Karol Semik, menadżer ds. komercjalizacji –
opływające w nowy design Lavard i C&A będą teraz bardziej przyjazne dla klienta, który z łatwością będzie mógł przeglądać ofertę. Restauracja KFC zyskała nowy, odświeżony wygląd dostosowany do aktualnych standardów, a także uruchomiła usługę bezpośrednich dostaw do domów klientów.
Nowoczesny design to w przypadku każdego z trzech salonów świeżość, wygoda i komfort dla klienta. Salon Lavard postawił na otwartą, bardzo jasną przestrzeń, podczas gdy C&A znacznie zwiększyło ilość przymierzalni oraz poszerzyło w nich przejścia. Z kolei w nowym wystroju restauracji KFC dominuje teraz cegła, drewno i grafitowy kolor, cała aranżacja jest naturalna i nawiązuje do historii marki.
Cuprum Arena oferuje ponad 34 tys. m kw. powierzchni handlowej, na której działa 130 punktów handlowych, usługowych, kawiarni i restauracji. Kluczowi najemcy galerii to m.in. CCC, Pandora, Simple, Smyk, Femestage Eva Minge, Bershka, Stradivarius, grupa LPP, Saturn czy Helios. Klienci mogą skorzystać z bogatej oferty handlowej sklepów wszystkich branż, m.in. delikatesów spożywczych Alma, kosmetycznej, wyposażenia wnętrz, a także salonów z odzieżą oraz obuwiem krajowych i międzynarodowych marek. Obiekt należy do MGC Inwest.
Tagi: