W reklamie jest podkreślany jeden z największych atutów sieci: wypiekane w sklepie chrupiące pieczywo marki własnej Reva. Celem kampanii jest pokazanie jakości i różnorodności asortymentu dostępnego w supermarketach Intermaché: od pieczywa tradycyjnego, po wyśmienite francuskie, pieczywo fitness - idealne w zdrowej diecie czy pyszne przekąski. Wyjątkowe receptury oraz duża częstotliwość wypieków, która zapewnia przez cały dzień świeże i chrupiące pieczywo prosto z pieca usatysfakcjonują każdego klienta.
W trakcie kampanii w telewizyjnych blokach reklamowych ukażą się 30 sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie. Reklama pojawi się między innymi w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, Polsat2, Polsat Cafe czy TV4. Wsparciem reklamy telewizyjnej będzie komunikacja w radio RMF FM i lokalnych stacjach radiowych, jak również materiały reklamowe w sklepie (POS), gazetki handlowe, billboardy i Internet.
Za kreację spotu telewizyjnego odpowiadała Agencja Reklamowa Opus B (dyrektor kreatywny Kuba Janicki), za produkcję – dom produkcyjny Garaż, za postprodukcję – Plankton, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom. Piosenkę śpiewa Magdalena Piwowarczyk, założycielka grupy Mano, która w tym roku wydaje płytę.
Reklama Intermarche zostanie również wzmocniona komunikacją drugiego atutu sieci, czyli własnych wędzarni. Intermaché jako jedyna sieć w Polsce posiada w sklepach własne wędzarnie, w których są wyrabiane i wędzone wyśmienite produkty o tradycyjnym smaku, w oparciu o lokalne receptury. Dzięki temu klienci mogą zakupić codziennie tradycyjne, świeże i smaczne wyroby w atrakcyjnej cenie.
Zobacz sklepy Intermarche w centrach handlowych
Tagi: