W styczniu 2016 roku Grupa Kapitałowa Monnari Trade S.A. kontynuowała wzrostowy trend sprzedaży w stosunku do lat ubiegłych. W tym okresie, Grupa odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów do poziomu 18,6 mln zł, co stanowi wzrost o 31,91 %, z osiągniętych 14,1 mln zł w styczniu 2015 roku.
Powierzchnia handlowa Grupy Monnari Trade na koniec stycznia b.r. wyniosła 27 tys. m kw. w porównaniu z 21,2 tys. m kw. w analogicznym czasie w 2015 roku. Z końcem stycznia 2016 roku spółka posiadała 148 salonów, gdzie w podobnym okresie poprzedniego roku działało ich 129.
W opinii Zarządu, kolekcja zimowa Monnari utrzymała wysokie tempo sprzedaży, mimo okresu poświątecznego, z uwagi na lepsze zatowarowanie salonów niż w okresie porównywalnym poprzedniego roku oraz utrzymujący się popyt na dobra konsumpcyjne, co potwierdzają wskaźniki bieżących i przyszłych nastrojów konsumenckich odnotowanych przez GUS w pierwszym miesiącu roku. W kolejnych okresach zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategie rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30, której kolekcje są sprzedawane są w centrach handlowych. Poza tym, spółka będzie rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta. Podobnie jak w roku ubiegłym, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. m kw., poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży.
Tagi: