Salon Monnari, wiodącej firmy w segmencie eleganckiej, stylowej odzieży dla kobiet, został pod koniec listopada otwarty w łódzkim centrum zlokalizowanym przy ulicy Drewnowskiej. Sklep wrócił tam po czterech latach. Ponowne otwarcie ma związek z planami rozwojowymi sieci sprzedaży Monnari. Sklep liczy ponad 200 m kw. i zaaranżowany jest w zupełnie nowym koncepcie.
Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Oferuje dwie pełne, sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowane przez pryzmat ponadczasowej klasyki. Różnorodne linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów – przede wszystkim torby, ale również szale, kapelusze i biżuteria. Firma dysponuje własną wzorcownią oraz zespołem doświadczonych projektantek, tworzących i stale rozwijających styl oferowanych na rynek kolekcji.
Monnari stawia na dalszy rozwój własnej sieci handlowej. Do końca roku planowane są jeszcze otwarcia trzech nowych sklepów tej marki w galeriach handlowych w największych polskich miastach.
Tagi: