Kolekcja Monnari wiosna/lato 2012 skierowana jest do szerszej niż zwykle grupy docelowej – zamierzeniem kampanii jest zainteresowanie marką także młodszych klientek. Monnari to marka dla aktywnych i zawodowo spełniających się kobiet. Kobieta Monnari, świadoma swojej wartości, wie, jak wykorzystać modę do komunikacji z otoczeniem, jednocześnie zachowując naturalność i swobodę.
Odmłodzony wizerunek marki podkreślono poprzez nowoczesny sposób fotografowania oraz wykorzystanie wizerunku dwóch młodych modelek, które prezentują kolekcję w sposób naturalny i pełen emocji. Zestawiając wielkomiejski szyk kolekcji z naturą, która odgrywa ważną rolę w kampanii, uzyskano efekt przestrzeni.
Sesja zdjęciowa dla kampanii Monnari odbyła się na Wyspach Kanaryjskich. Kampania obejmuje outdoor, prasę, internet oraz materiały POS.
Zobacz sklepy Monnari w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Monnari
Tagi: