Quiosque już od kilku sezonów proponuje swoim klientkom styl, który można określić jako ponadczasową elegancję z nutką romantyzmu. Ubrania mają świetną jakość i dobry krój dzięki czemu idealnie eksponują kobiecą sylwetkę. Kwintesencją kobiecości we współczesnym wydaniu według Quiosque jest Ambasadorka marki – Monika Richardson. Najnowsza sesja Quiosque powstała z jej udziałem.
- Pani Monika uosabia cechy charakterystyczne dla Quiosque. Będąc spełnioną kobietą, zapracowaną mamą tworzy swój niepowtarzalny styl łącząc elegancję z wygodą; emanuje kobiecością i pozytywną energią. To o takich kobietach myślimy projektując nasze kolekcje. Ich adresatkami są panie o otwartym umyśle, romantycznym usposobieniu i realnym, choć optymistycznym, spojrzeniu na świat. Quiosque to coś więcej niż tylko ubrania, to bardzo kobiety styl życia i sposób myślenia – mówi szef marketingu marki Quiosque.
- Zdecydowałam się na współpracę z marką Quiosque ponieważ pasuje do mojego stylu życia i tego, w czym czuję się dobrze. Cenię ponadczasową klasykę, ale nie stronię też od tego, co nowoczesne. W Quiosque mogę znaleźć ubrania na wiele okazji: od biznesowego spotkania, przez zabawę z dziećmi w parku, po romantyczną kolację z mężem. Dobrze czuję się w ubraniach podkreślających sylwetkę. Chcę czuć się kobieca w każdej sytuacji… - mówi Monika Richardson.
Zobacz sklepy Quiosque w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Quiosque
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o systemie franczyzowym marki Quiosque
Tagi: