Mon Amie, marka należąca do pabianickiego Pawo, rozpoczyna rozwój przez franczyzę. To nowy brand odzieżowy na rynku eleganckiej mody damskiej. Pierwszy sklep został uruchomiony w 2013 roku w łódzkiej galerii. Prace związane z testowaniem konceptu i wprowadzeniem marki na rynek trwały ponad rok. Teraz przyszedł czas na budowę sieci franczyzowej. Butiki Mon Amie będą powstawać w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców.
-
Lokalizacje o największym potencjale sprzedażowym są najczęściej niedostępne dla franczyzobiorców, gdyż firmy otwierają tam salony własne. Marki Pawo i Mon Amie należą do wyjątków. Nasi franczyzobiorcy mogą bowiem prowadzić swoje sklepy w najlepszych centrach handlowych w Polsce – wyjaśnia Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający marek Pawo i Mon Amie.
Mon Amie, to marka stworzona „dla mojej przyjaciółki”, kobiety o sprecyzowanych upodobaniach i doskonałym wyczuciu smaku. Jest odpowiedzią na potrzeby wielu polskich konsumentek, którym doskwierały zunifikowane kolekcje dostępne w sklepach. Firma celuje bowiem w krótkie serie i niepowtarzalne kolekcje.
-
W Mon Amie nie ma ciasnych, surowych przymierzalni, jakie znamy z dużych sklepów. Jest za to wydzielona strefa - przestronny showroom z wyściełanymi miękką wykładziną przymierzalniami. To miejsce, w którym klientki poza intymnością i komfortem przymierzania mają do dyspozycji szafy z ubraniami w swoich rozmiarach. Dzięki temu nie muszą opuszczać przymierzalni, aby wybrać sobie inny strój – wyjaśnia Anna Włodarczyk, dyrektor kreatywna marki Mon Amie.
Tagi: