Moda jest dla każdego – również dla dzieci. Specjalnie dla milusińskich i ich modnych rodziców MODO ma specjalną ofertę w każdej z trzech stref zakupowych. Do dyspozycji tej grupy klientów są zarówno butiki projektanckie – np. Vippi Design czy 4kids, międzynarodowe marki dla dzieci takie jak hiszpańska Mayoral czy duńska Pomp de Lux, jak również polskie marki i sklepy z zabawkami. Poza tym MODO Domy Mody to wymarzony obiekt na modowe zakupy z dziećmi: jednopoziomowa powierzchnia, przyjazne parkingi i przystosowane miejsca wypoczynku dla mam z dziećmi sprawią, że wyprawy rodzinne do MODO, będą należeć do ulubionych. Dla rodzin MODO ma również pełną ofertę restauracyjną. Oto tylko niektóre marki dla milusińskich i ich rodziców, które będą do dyspozycji w MODO już od października:
Pomp de Lux to marka powstała w Danii w 2006 r., już posiada własne sklepy w Holandii, Austrii, Finlandii, Szwecji, Niemczech, Szwajcarii, a od września będzie sprzedawana również w MODO. To ubranka dla dzieci inspirowane wzornictwem skandynawskim, proste ale z duszą. Celem projektantów jest podkreślenie naturalnej, niepowtarzalnej osobowości dziecka. Marka projektuje styl, który pozwala dzieciom pozostać takimi, jakie są. Pomp de Lux odniosła olbrzymi międzynarodowy sukces między innymi dlatego, że dzieci ją uwielbiają.
Vippi Design moda dziecięca to wyjątkowo radosne wzornictwo, soczystość barw i dodatków, a także niebywała umiejętność łączenia tych wszystkich elementów. Dlatego obok marki Vippi Design trudno jest przejść obojętnie. Podstawą ideologii marki jest wysoka jakość materiałów i dbałość o bezpieczeństwo. Każda rzecz uszyta jest z najlepszej jakości certyfikowanych tkanin, które nie tylko cieszą oko, ale także pozwalają na pełen komfort ruchów i zapewniają klientom 100% bezpieczeństwa. Nad kolekcjami czuwa projektantka Katarzyna Gałaj, która osobiście w swoim atelier opracowuje każdy model i wzór. Vippi Design to kolekcje dla kobiet i dzieci, ceniących styl i wygodę. Produkty wychodzą w krótkich limitowanych seriach (po kilka sztuk rozmiaru).
Brzuch Świata – moda dla przyszłych mam. Kolorowe, wygodne kolekcje, na każdą okazję – od sukienek wieczorowych poprzez stroje typu casual, po sportową odzież rekreacyjną. Rzeczy wykonane są z miękkich naturalnych tkanin, zapewniających komfort noszenia.
Mayoral to hiszpańska moda dla dzieci. Założona w 1941 r., Mayoral stała się międzynarodową marką, pozostając firmą rodzinną. Hasło „making friends”, czyli zyskuj przyjaciół, było i jest podstawą filozofii Mayoral. To również wyznacznik drogi firmy, która opiera swój sukces na jakości i modzie w najlepszym wydaniu. Kolorowe ciuszki o najwyższej jakości gwarantują, że z propozycji cieszą się przede wszystkim jej główni beneficjenci, czyli dzieci.
Atut jest marką odzieży i bielizny dla dzieci, szukająca nowych rozwiązań, tak by ubrania były modne, wygodne i funkcjonalne. Do produkcji ubranek wykorzystuje najlepszą bawełnę o nowoczesnych splotach I barwach. Miękkie nadruki, delikatne hafty, dżety i cekiny pozwalają sprostać wysokim wymaganiom małych klientów i ich rodziców. Różnorodność wzorów i fasonów sprawią, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Funny4funny to sklep z zabawkami i grami. Na powierzchni blisko 70 m kw. znajdzie się taki wybór samochodzików, klocków, lal, maskotek, gier i zabawek edukacyjnych, któremu nie oprze się żaden milusiński klient MODO.
Dla dopełnienia uciechy z pobytu w MODO dzieci i ich rodzice będą mogli skorzystać z pysznej oferty Piccola Italia (zarówno włoskie słodycze, pasta i pizza), Pizzerii Pierot czy Carte d’Or Cafe, w której będzie zarówno aromatyczna kawa dla mam jak i pyszne desery lodowe dla całej rodziny.
Tagi: