W zabytkowej części Domu Handlowego Renoma, 27 kwietnia otwarto pierwszy w Polsce salon, według najnowszego włoskiego konceptu, marki Patrizia Pepe.
Podczas otwarcia odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji Patrizia Pepe na sezon wiosna - lato 2016. Zaproszeni goście zostali ciepło przywitani przez właścicieli salonu Małgorzatę i Andrzeja Oleksik (Vega Fashion Group), mieli możliwość jako pierwsi zobaczyć jedyny i najnowszy koncept salonu Patrizia Pepe w Polsce. Piękne, duże lustra w bogato zdobionych, złotych ramach, jasna przestrzeń, wysokiej jakości tkaniny to tylko niektóre atuty salonu, których nie da się opisać słowami. Teraz śmiało możemy stwierdzić, że Renoma odzyskuje dawną świetność i jako jedyna we Wrocławiu wyznacza trendy tworząc swoją własną 5 Aleję.
– Cieszymy się, że to właśnie w Renomie otworzył się tak ekskluzywny brand, jakim jest Patrizia Pepe. Kolekcje marki charakteryzują się niebanalnym, nowoczesnym ale też eleganckim stylem. Takie też są nasze klientki, dlatego jestem przekonana, że docenią ofertę butiku i chętnie będą z niej korzystać – mówi Barbara Wójcik, dyrektor Domu Handlowego Renoma.
Kolekcja Patrizia Pepe wiosna-lato 2016
W tym sezonie marka proponuje lekkie i zwiewne tkaniny, które sprawdzą się na ulicach wielkich miast, ale też podczas letnich festiwali i w wakacyjnych kurortach. Wolna jak ptak to zdecydowanie hasło przewodnie najnowszej kolekcji, w której ciepło promieni słonecznych, piasek, morze i wieczorny blask nieba odegrały ważną rolę. Nowa kobieta Patrizi Pepe waha się między naturą, a innowacyjnością, nowoczesnością i designem, dlatego znajdziemy wśród wzorów nie tylko romantyczne kwiaty, ale też geometryczne paski. W kolekcji dominują biele, beże, morska zieleń oraz mocniejsze kontrastowe kolory jak czerwienie i pomarańcze.
Elegancki współczesny, dynamiczny i zawsze łatwy do noszenia wygląd osiągnięto również dzięki połączeniu kurtki oversize ze spodniami typu palazzo to hit, który pokochały kobiety na całym Świecie. Kolekcja oferuje również denim w kolorze indygo, długie kurtki, ponadczasowe spódnice longuette a także satyny, jedwabie i bardzo długie zwiewne sukienki.
W bardziej letniej odsłonie Patrizi Pepe znajdziemy oprócz wzorów geometrycznych i motywów kwiatowych również militaria, które wprowadzają do całości niesamowitą grę świateł i cieni. Kreacje wykonane zostały z jedwabnej krepy i haftowanej dzianiny bawełnianej. W tej odsłonie pojawiają się nowe kolory - róż tętniący życiem i świetnie korespondujący z pomarańczem oraz odcienie niebieskiego szkła. Nie zabrakło też ponadczasowego połączenia black&beige, czyli kontrastów.
Patrizia Pepe to również akcesoria - torebki, naszyjniki, bransoletki, paski czy buty, w których zostały powtórzone motywy kolekcji, dlatego w tak szerokiej gamie produktów jakie oferuje marka na pewno każda kobieta znajdzie coś dla siebie.
Kolejny nowy salon to element konsekwentnie realizowanej strategii obecnego właściciela Renomy. Griffin Real Estate w ciągu ostatnich trzech lat stworzył wyjątkową i unikalną ofertę handlową we Wrocławiu. W tym czasie zostało podpisanych prawie 50 nowych umów, z których ponad 30 najemców ma swój jedyny sklep właśnie w Renomie. Od momentu kiedy znajduje się w portfolio inwestora, obiekt stał się jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w mieście. Obecnie może pochwalić się nie tylko 100% stanem skomercjalizowania, ale także rosnącymi wynikami (coroczny 5% wzrost odwiedzalności oraz 6% wzrost obrotów odnotowany przez najemców).