Galeria Wisła w Płocku od 2012 notująca dodatnią dynamikę w zakresie liczby klientów oraz osiąganych przez jej najemców obrotów w tym roku jeszcze mocniej przyspieszyła. Coraz lepsze wyniki oraz zapowiedź powstania nowej strefy restauracyjnej plasuje Galerię Wisła jako jeden z najsilniejszych projektów w regionie.
Dwucyfrowa dynamika obrotów
Obroty, jakie najemcy osiągnęli w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy są zdecydowanie wyższe w stosunku do analogicznego okresu sprzed roku i ciągle się poprawiają. Dynamika obrotów osiągniętych w ciągu ostatnich trzech miesięcy jest dwucyfrowa.
Wyniki te potwierdzają silną pozycję Galerii Wisła na trudnym i wymagającym płockim rynku.
- Kolejne wzrosty świadczą o wysokiej skuteczności działań w każdym z obszarów. Dzięki nowym najemcom coraz lepiej dopasowujemy ofertę do lokalnych potrzeb. Od początku roku Wisła wzbogaciła się o ośmiu nowych najemców m in.: W. Kruk, Eurofirany i Virgin Mobile. Aż pięciu z nich to nowe marki w Płocku – informuje Grzegorz Mroczek, Vice President Cream.
Sukces 2016 roku to również wprowadzenie udogodnień dla Klientów, zwiększających komfort spędzania czasu i robienia zakupów oraz aktywne działania marketingowe.
- Nowe rozwiązania dla użytkowników urządzeń mobilnych, działania ukierunkowane na „shopping experience”, bardzo dobra współpraca ze środowiskami lokalnymi i rozwój programu lojalnościowego to tylko niektóre z działań które w wymierny sposób przekładają się na uzyskane przez galerię wyniki – informuje Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu Cream. -
Atrakcje organizowane w Galerii Wisła planowane są w taki sposób, aby poza odwiedzalnością przekładały się bezpośrednio na obroty najemców. Stąd tak uważne projektowanie działań marketingowych – dodaje Bartłomiej Bujnowski.
Nowa strefa restauracyjna
Kolejnym „krokiem milowym” Galerii Wisła, który jeszcze lepiej dopasuje jej ofertę do potrzeb Klientów jest budowa większej, najnowocześniejszej strefy restauracyjnej w Płocku.
Galeria Wisła rozpoczyna proces, który sprawi, że jej oferta gastronomiczna będzie w pełni zaspokajała potrzeby najemców i klientów. Dzięki unikalnemu projektowi oraz wysokiej jakości rozwiązaniom, nowa strefa restauracyjna nie będzie uzupełnieniem oferty galerii ale stanie się docelowym miejscem wizyt klientów.
- Strefa restauracyjna food court będzie się składała z 5 polskich oraz międzynarodowych sieciowych najemców. Do budowy planujemy przystąpić już w najbliższych miesiącach a otwarcie będzie miało miejsce w pierwszej połowie 2017 roku. Posiadamy już pozwolenie na budowę i część umów z najemcami jest już sfinalizowana. Wkrótce zaprezentujemy szczegółowy projekt zmian. Jestem pewien, że spotka się z dużym zainteresowaniem – informuje Grzegorz Mroczek.
Tagi: