Centrum Handlowe Janki to multifunkcjonalny obiekt, który w codziennej komunikacji wykorzystuje hasła związane z rodziną „Jankowskich”, podkreślając tym samym rodzinny charakter centrum. Do zadań Mind Progress Group należeć będzie realizacja przyjętej strategii komunikacyjnej obiektu w obszarze kreacji, w tym przygotowanie koncepcji graficznych kampanii reklamowych, wraz z dostosowaniem formatów do wybranych mediów. Agencja odpowiada także za komunikację w social media, poprzez obsługę profili marki na Facebooku i YouTubie, wraz z przygotowaniem kreacji pod pierwszą z wymienionych platform społecznościowych.
Umowę podpisano do końca 2015 roku. Za projekt ze strony agencji odpowiada kilkuosobowy zespół, kierowany przez account managerkę Agnieszkę Łapę. Osobą dedykowaną do obsługi mediów społecznościowych jest head of social media Łukasz Mirytiuk. Natomiast za prace działu kreacji odpowiada creative director Mirosław Bogusławski.
Mind Progress Group to największa agencja marketingu zintegrowanego w Polsce południowo-zachodniej. Od maja posiada oddział w Warszawie. W skład firmy wchodzi 40 ekspertów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.
Tagi: