Milea udoskonala koncept franczyzowy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-10-18 | 10:30
Nowoczesne rozwiązania informatyczne, efektywniejsza logistyka i nowe standardy operacyjne - sieć Milea chce wspólnie z franczyzobiorcami wprowadzić zmiany w koncepcie. Ma być jeszcze lepiej dostosowany do warunków rynkowych. Wdrażane rozwiązania mają ułatwić sieci konkurowanie z wielkopowierzchniową i dyskontową konkurencją.
Milea od początku swojej działalności dynamicznie rozwija sieć, podnosi standardy oraz jakość placówek, a tym samym wyznacza trendy w polskiej franczyzie. Zaproponowane zmiany w pakietach są odpowiedzią na nowe warunki rynkowe oraz oczekiwania aktualnych i przyszłych franczyzobiorców.
– Milea jest pełnym modelem franczyzy dającej kompleksowe rozwiązania – od źródeł zaopatrzenia, po zarządzanie asortymentem, ceną i promocjami. Zaawansowana logistyka, profesjonalne systemy informatyczne czy efektywność operacyjna to elementy bardzo istotne dla funkcjonowania sklepu, i właśnie na to stawiamy – mówi Dariusz Bożek, Prezes Zarządu Detal Koncept, organizatora sieci Milea Delikatesy.
Nowe rozwiązania, mające podnieść atrakcyjność sieci, Milea zaprezentowała podczas pierwszego, ogólnopolskiego zjazdu franczyzobiorców w Pałacu w Sieniawie. Propozycje zostały uporządkowane w dwóch pakietach: handlowym i operacyjnym.
W pakiecie handlowym zmiany dotyczą obszaru współpracy logistyczno-handlowej z głównymi dostawcami, nowych rozwiązań informatycznych w zarządzaniu asortymentem i dodatkowych regulacji dotyczących premii handlowych. Rozwiązania proponowane w zakresie współpracy logistycznej i handlowej są wynikiem szeregu rozmów i spotkań z dotychczasowymi franczyzobiorcami Milea. Ich celem jest udoskonalenie wcześniejszych rozwiązań funkcjonujących w tych obszarach.
- Ulepszamy rozwiązania informatyczne zapewniając dostęp do pełnej oferty asortymentowej kluczowego dostawcy sieci – Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Wprowadzamy także grafiki dostaw, uwzględniające specyfikę poszczególnych lokalizacji. Udoskonalamy również warunki handlowe, gwarantując franczyzobiorcom m.in. najlepsze ceny zakupu najbardziej rotujących produktów – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Handlowy Detal Koncept.
Zaproponowane franczyzobiorcom rozwiązania z zakresu zarządzenia asortymentem dotyczą przede wszystkim budowy kartotek asortymentowych. Dzięki określeniu znaczenia poszczególnych kategorii asortymentowych i wykorzystaniu unikalnego programu informatycznego REGO powstały rekomendacje asortymentowe, które uwzględniają specyfikę poszczególnych lokalizacji i najpełniej odpowiadają na potrzeby klientów danej placówki.
- System REGO pozwala "uszyć" indywidualną ofertę asortymentową na miarę każdego sklepu, złożoną zarówno z asortymentu o charakterze ogólnopolskim jak i produktów lokalnych. Efektem dla każdego sklepu jest kartoteka wszystkich kategorii asortymentowych – dodaje Wawryszczuk.
Zmiany dotyczą także standardów codziennego funkcjonowania sklepów. Od kilku tygodni w sieci Milea działa nowy system komunikacji z klientami. Każda placówka została opatrzona szczegółową informacją na temat możliwości wyrażenia opinii o działalności danego sklepu, szerokości oferty czy jakości obsługi. W planach są także szkolenia personelu i kadry zarządzającej. Umożliwi to ruszający w 2011 roku system szkoleń Akademia Milea.
- Te zmiany wprowadzają sieć Milea – obecną na rynku już od ponad dwóch lat – w nowy etap działalności. Podnosimy jakość, ulepszamy ofertę, usprawniamy komunikację. To wszystko w krótkim czasie przełoży się na większe zadowolenie klientów i zyski dla franczyzobiorców – dodaje prezes Dariusz Bożek.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o systemach franczyzowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Milea udoskonala koncept franczyzowy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.