Znany i lubiany komik Michał Wójcik z Kabaretu Ani Mru Mru został twarzą ogólnopolskiej kampanii wiosna/lato 2012 odzieżowej marki Wójcik. Wizerunek gwiazdy oraz stworzone przez nią kreacje podziwiać można na antenie ogólnopolskich stacji, w salonach sprzedaży Wójcik w całej Polsce oraz w Internecie.
-
Każdy z nas z pewnością pamięta czasy kiedy był dzieckiem. Wszystko sprawiało nam wówczas taką niczym nie zmąconą, beztroską radość, ja chciałbym pozostać dzieckiem na zawsze jak widać chyba mi się udało – mówi Michał Wójcik z Kabaretu Ani Mru Mru.
-
Kampania ma na celu przywołanie pozytywnych wspomnień z dzieciństwa, kiedy każdy z nas robił coś szalonego i zwariowanego. Marka Wójcik emanuje pozytywną energią, kolorem i świeżością, nasze produkty projektujemy z pasją i zaangażowaniem, chcemy to podkreślić i zaprezentować nasze atuty szerokiej grupie odbiorców – Michał pasuje do tej roli idealnie - jego naturalne poczucie humoru kochają wszyscy - mówi Marek Szostak – dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion Group.
Kolory oraz nastrój dzieciństwa doskonale podkreślają ubrania z najnowszej kolekcji marki Wójcik. W kolekcji wiosna-lato 2012 znalazło się ponad 70 propozycji tematycznych dla dziewczynek i chłopaków od 68 cm do 158 cm wzrostu. Wśród nich znajdują się ubranka sportowe, codzienne oraz okolicznościowe. Ponadto marka Wójcik w swojej ofercie przygotowała mnóstwo niespodzianek, dodatków i tego co tego co nasze małe tygryski lubią najbardziej.
Nazwy kolekcji nawiązują do otaczającego nas świata: „Kartka z wakacji”, „Dziki mustang” „Powrót do natury”, „Uroczy ogród” czy „Wiosenna świeżość”.
Zobacz sklepy Wójcik w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Wójcik
Tagi: