Krakowska marka Marthu, specjalizująca się w krótkich liniach akcesoriów oraz podłódzka firma Many Mornings produkująca stylowe, kolorowe skarpetki – to nowi najemcy łódzkiego centrum zlokalizowanego przy ulicy Drewnowskiej 58. Obie marki, uznawane za offowe, dotychczas koncentrowały się na sprzedaży on-line. Wyspy w centrum uznają za ważny etap w rozwoju przedsiębiorstwa.
Marthu od czterech lat oferuje krótkie linie oryginalnych much, krawatów i poszetek. Zaczęło się od… ślubu założycieli marki. Dotychczas firma koncentrowała się na sprzedaży przez internet i w concept store’ach, skupiających młode, polskie marki. Następnym krokiem była wyspa w jednym z krakowskich centrów handlowych. Oprócz szerokiej oferty produktów sygnowanych logo Marthu, w centrum można również odebrać rzeczy kupione przez internet.
Natomiast marka Many Mornings powstała dokładnie rok temu w Aleksandrowie Łódzkim – skarpetkowym zagłębiu Polski. Adrian Morawiak i Maciej Butkowski stwierdzili, że na polskim rynku brakuje fantazyjnych, kolorowych skarpetek. Jako Many Morning wystartowali z 17 wzorami.Dziś, po roku działalności, firma ma w ofercie 50 wzorów, które sprzedaje na całym świecie – przez internet i w sklepach stacjonarnych.
Marta Urbaniak i Adrian Morawiak zgodnie przyznają, że wyspy w łódzkim centrum to ważny moment w rozwoju ich firm. Podkreślają, że stoiska w prestiżowym centrum handlowym pomagają dotrzeć do zupełnie nowych grup klientów, a jednocześnie wzmacniają pozycję marki.
Tagi: